گلونی

دانلود آلبوم شوق دیدار اثری از امیر دهقانی و مرتضی آقا باقری

دانلود آلبوم شوق دیدار اثری از امیر دهقانی و مرتضی آقا باقری

دانلود آلبوم شوق دیدار اثری از امیر دهقانی و مرتضی آقا باقری

دانلود آلبوم شوق دیدار اثری از امیر دهقانی و مرتضی آقا باقری

این مجموعه همنوازی سنتور و سازهای کوبه‌ای است که در 7 قطعه منتشر شده است.

دانلود آلبوم شوق دیدار

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در آلبوم شوق دیدار، امیر دهقانی آهنگساز و نوازنده سنتور بوده و مرتضی آقای باقری نوازندگی سازهای کوبه‌ای را بر عهده داشته است.

امیر دهقانی در مقدمه این آلبوم نوشته است: «قبل از هر چیز لازم دانستم از استاد عزیزم اردوان کامکار کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم بابت تمام مطالب و نکات ارزشمندی که طی سال‌ها آموزش نزد ایشان آموختم.

بسیار مفتخرم از اینکه قطعات این آلبوم را زیر نظر ایشان ساختم و از نکات ارزشمند ایشان بهره بردم. قطعه آتش را پیشکس محضر ایشان می‌نمایم.

همچنین تشکر فراوان از دوست عزیزم سیاوش کامکار که با دقت مراحل صدابرداری، ضبط و میکس و مسترینگ این قطعات را انجام داد.»

قطعات این آلبوم به ترتیب شوق دیدار، آتش، در خیال، سراب، رهگذر و گذر پاییز نام دارند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

امیر دهقانی متولد 1365 در اصفهان است. او از سال 1380، فعالیت خود را با ساز تخصصی سنتور و با استاد سعقوب نوروزی شروع کرد و در ادامه دوره‌های عالی و فوق عالی را از سال 1388 نزد استاد اردوان کامکار گذرانده و طی این سال‌ها در قالب اجراهای مختلف تکنوازی و همکاری با گروه‌‌های مختلف موسیقی فعالیت داشته است.

مرتضی آقا باقری نیز متولد سال 1369 در تهران است. او ساز تمبک را در محضر اساتیدی همچون آرش فرهنگفر، کامبیز گنجه ای، پژمان حدادی و نوید افقه فرا گرفت.

همکاری و اجرای برنامه با گروه‌های موسیقی از جمله ارکستر ملی ایران، مهتاب رو، دل انگیزان، آبیدر، همنوازان چکاد، ارکستر گل‌های نوین و … از تجربه‌ای او به شمار می‌رود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل