گلونی

مجوز مصرف واکسن کوو ایران و خواب شب آقای وزیر

مجوز مصرف واکسن کوو ایران برکت صادر شد

مجوز مصرف واکسن کوو ایران برکت صادر شد

مجوز مصرف واکسن کوو ایران برکت صادر شد

به گزارش گلونی وزیر بهداشت از صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن ایرانی کرونا (واکسن کوو ایران برکت) خبر داد.

سعید نمکی در نشست خبری در استان مرکزی گفت: «امروز می‌خواهم یک خبر خوشی بگویم که آن هم اجازه مصرف واکسن ایرانی کووایران برکت است که دیروز صادر شد».

وی افزود: «شب‌های زیادی نخوابیدم اما اکثر شب‌ها از اضطراب بود، اما دیشب از ذوق این نخوابیدم که خدا این مرحمت را کرد که ما قول‌هایی که داده بودیم را عملی کنیم».

آقای دکتر همیشه خوش خبر باشید!

اصلا خوش به حال شما و برکت و دکتر محرز و همه دست‌اندرکاران ستاد کرونا.

حالا که مجوز تزریق اضطراری واکسن ساخت ایران بالاخره صادر شد، ما هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

از شما چه پنهان از روزی که همکاران شما لطف کردند و بعد از هزار جور بالا و پایین کردن و تورق تقویم و سرکتاب باز کردن و صحت نحوست و شگون، ورود کرونا به کشور را تعیین کردند، ما ملت هم شب‌های زیادی خواب به چشممان نیامده است.

اکثر شب‌ها هم درست مثل شما علت بی‌خوابی‌مان اضطراب بوده.

اضطراب اینکه چطور کسب و کارمان را در این اوضاع حفظ کنیم. چطور هزینه مواد شویده را تامین کنیم یا استرس از اینکه ماسک‌های یک بار مصرف چندبار شسته شده‌مان اصلا نایی برای مقاومت در برابر ویروس‌های پراکنده در اتوبوس و مترو و خیابان‌های شلوغ دارند یا خیر.

خلاصه اضطراب اینکه در این وانفسا خودمان و عزیزان‌مان چطور زنده بمانیم.

وقتی اعلام شد واکسن کرونا بالاخره پیدا شده ما هم ذوق کردیم، اما آن شب خوابمان برد، چون می‌دانستیم در یک کشور تحریم‌زده، حالا حالاها فکر کردن به خرید و تزریق واکسن خیال تباهی است.

اما امان از آن شب که تیتر اول خبرها ساخته شدن و به مرحله نهایی رسیدن واکسن وطنی بود، ما هم آنچنان ذوق کردیم که جای شما خالی برای ابراز شادی و ذوق‌زدگی‌مان یک دور افتخاری همراه بشگن ریز و قر فراوان در میان جمع خانواده زدیم.

ما هم از ذوق‌مرگ‌شدگی اینکه بالاخره واکسن می‌زنیم، آن شب تا صبح نخوابیدیم.

البته که از آن به بعد هم شب‌های زیادی را نخوابیده‌ایم.

حتی در این مدت یکی دو نفر از بستگانمان را تا دم در آی سی یوی کرونا بدرقه کرده‌ایم و اجالتا دور از جان شما و دیگر مسئولان، فاتحه پنج شش نفر دیگر را هم که از کرونا دعوت حق را لبیک گفته‌اند، با حفظ فاصله اجتماعی و کلیه پروتکل‌ها خوانده‌ایم.

اما همچنان خبری از تزریق واکسن نیست که نیست.

حالا حتی خیلی‌ از پا به سن گذاشته‌های فامیل ما از دوز دوم تزریق‌شان جامانده‌اند.

خلاصه که چشم ما بی‌خواب است که بالاخره کی قرار است اعلام کنید ما و فرزندان‌مان هم بالاخره می‌توانیم واکسن بزنیم و این بی‌خوابی‌ها و این کابوس لعنتی را فراموش کنیم.

پایان پیام

نویسنده: آرزو قدوسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل