گلونی

کتاب صوتی انگشتر گمشده را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی انگشتر گمشده را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی انگشتر گمشده را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی انگشتر گمشده را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی انگشتر گمشده اثری است نوشته آن.ام مارتی و با گویندگی خانم اعظم حبیبی.

کتاب صوتی انگشتر گمشده

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب انگشتر گمشده، با داستانی ساده، از دنیای نوجوانان سخن می‌گوید؛ از خواست‌ها، نیازها، دل‌خوشی‌ها و دل‌نگرانی‌هایشان.

کتاب، به گونه‌ای غیرمستقیم، بر مفاهیم ارزشمندی چون احساس مسئولیت، حفظ حیثیت و آبرو، و حل مشکلات از راهِ اندیشیدن و تصمیم‌گیری‌های مناسب تأکید می‌کند.

این کتاب قصه نوجوانی سیزده ساله به نام استیسی را به تصویر می‌کشد که متهم به دزدی یک انگشتر الماس شده و حالا باید به همه اثبات کند که بی‌گناه است

داستان از جایی آغاز می‌شود که یک انگشتر الماس گران قیمت در یک مغازه گم می‌شود و همه گمان می‌کنند که استیسی آن را دزدیده است؛ چرا که روز قبل از دزدی، او به مادر و پدرش گفته بود که برایش یک انگشتر الماس بخرند اما والدینش اعتقاد داشتند که جواهری به این ارزشمندی برای یک نوجوان سیزده ساله مناسب نیست.

سرانجام پس از این اتفاق مشکوک همه به استیسی اتهام می‌زنند درصورتی که او هیچ کاری نکرده و از این موضوع بسیار شوک شده است. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد هر طور که شده راز این دزدی عجیب را کشف کند.

کتاب انگشتر گمشده (Stacey and the Missing Ring) اولین سری از مجموعه کتاب‌های رمز و راز است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

آن.ام مارتی نویسنده آمریکایی‌ است که سال‌هاست برای کودکان می‌نویسد و بیشتر از همه به خاطر مجموعه داستا‌‌‌‌ن‌های The Baby-Sitters Club شهرت دارد.

آن ام. مارتی (Ann M Martin) پیش از آنکه به طور تمام وقت به نویسندگی مشغول شود، معلم و ویراستار کتاب‌های کودکان بود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل