گلونی

کتاب صوتی خاطرات یک الاغ را به صورت قانونی دانلود کنید

کتاب صوتی خاطرات یک الاغ را به صورت قانونی دانلود کنید

کتاب صوتی خاطرات یک الاغ را به صورت قانونی دانلود کنید

کتاب صوتی خاطرات یک الاغ را به صورت قانونی دانلود کنید

کتاب‌صوتی خاطرات یک الاغ اثری است نوشته سوفی سگور، با ترجمه سهیلا صفوی و گویندگی محمد سلیمی.

کتاب صوتی خاطرات یک الاغ

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کادیشون الاغ یک کشاورز مغرور است که روزی پس از تمام ظلم‌هایی که در حقش شده، اربابش را با لگدی مجروح می‌کند و پس از باز کردن افسارش از تیرک چوبی نزدیک خانه، پا به فرار می‌گذارد تا اربابی تازه پیدا کند.

او ماجراهای زیادی را از سر می‌گذراند و با آدم‌های خوب و بد زیادی روبه‌رو می‌شود.

کادیشون الاغی است که همه چیز را می‌فهمد و زیر بار زور نمی‌رود.

او در نهایت خاطراتش را برای آخرین اربابش، ژاک، که یک کودک است می‌نویسد تا او بداند که الاغ‌ها نادان نیستند و هوش و استعداد دارند و همه چیز را درک می‌کنند.

سوفی سگور در کتاب جذاب و کودکانه‌اش از زبان یک الاغ درباره حقوق حیوانات و رفتار ناعادلانه برخی انسان‌ها با آنان می‌گوید و روایت کادیشون از دردها، شادی‌ها، حسرت‌ها، شرم‌ها و فریب‌کاری‌هایش، او را به یک راوی کاملا زنده و قابل اعتماد برای کودکان و نوجوانان بدل می‌کند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

کنتس سوفی روستوپشین دو سگور (Comtesse Sophie De Sgur) یک نویسنده فرانسوی تبار بود که در سال 1799 در سن‌پترزبورگ روسیه به دنیا آمد و در سال 1874 نیز در پاریس درگذشت.

از برجسته‌ترین آثار سوفی سگور می‌توان به «تلخ‌کامی‌های سوفی، داستان‌هاى جدید جن و پرى، دختران کوچک نمونه، تعطیلات، خاطرات یک الاغ، مسافرخانه فرشته نگهبان، ژنرال دوراکین، فرانسواى قوزى، طفل غرغرو بچه خنده‌رو، شیطان کوچولوى خوب، پایان شب سیه سفید است و …» اشاره کرد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل