گلونی

کتاب صوتی کلینیک حیوانات را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی کلینیک حیوانات را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی کلینیک حیوانات را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی کلینیک حیوانات را از گلونی دانلود کنید

این اثر مجموعه داستان‌های کوتاه و طنز افشین تل‌لو است که در قالب نمادین، درباره‌ تعارضات انسان‌ها نوشته شده است. نسخه صوتی این اثر محصول انتشارات سوره مهر است.

کتاب صوتی کلینیک حیوانات

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی خیلی وقت‌ها انسان‌ها باید ساکت باشند و حیوانات سخن بگویند!

چرا که همان حیوانی که بنا به طبیعت خودش زندگی می‌کند و تدبیر و آینده‌نگری در رفتارش مشاهده نمی‌شود، گاهی چنان کاری می‌کند که عقل انسان فهیم و اشرف مخلوقات درباره آن تحیر می‌کند.

البته آن گونه که خود نویسنده که حرفه اصلی‌اش پزشکی است جایی اشاره کرده، جرقه‌های اصلی تحریر این داستان‌ها در مراجعه بیمارانش به ذهن او خطور کرده است.

نویسنده مجموعه داستان‌های طنز «کلینیک حیوانات» با بیان پارادوکس‌هایی انسانی در قالب داستان‌های حیوانی به دنبال نمایاندن تعارضات و تناقضات دست‌وپاگیر زندگی انسان‌هاست؛ چرا که به قول نویسنده «ما مردمی هستیم که در ادبیات محاوره‌ای خود، شوخ‌طبعی‌های زیادی داریم، اما همین که این گفتمان به روی کاغذ یا به صورت مصور درمی‌آید، آستانه تحمل‌ها به نوعی تحریک می‌شود.»

در هر حال کتاب مصور «کلینیک حیوانات» شامل 20 داستان کوتاه است که شخصیت محوری و قهرمان اصلی داستان‌ها جانورانی مانند آفتاب‌پرست، الاغ، هزارپا، بلبل، پشه، پنگوئن، جغد، جوجه تیغی، حلزون، خرس قهوه‌ای، پلنگ، روباه، سگ، پروانه، شتر، طوطی، کلاغ، گربه سیاه، موش، گرگ و لاک پشت هستند. هنگام مطالعه کتاب یادتان باشد که یک اثر طنز در دستتان است و باید با شنیدن آن لبخند بزنید!

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل