گلونی

کمک رسانی نادرست در توزیع بسته غذایی به همیاران محیط زیست

کمک رسانی نادرست هلال احمر در توزیع بسته های غذایی

کمک رسانی نادرست هلال احمر در توزیع بسته های غذایی

کمک رسانی نادرست در توزیع بسته غذایی به همیاران محیط زیست

به گزارش گلونی در پی حضور افراد محلی و گروه امدادی در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به وضعیت منابع طبیعی این منطقه، سازمان هلال احمر وظیفه رساندن مواد غذایی به این افراد را برعهده گرفته است.

اما در این ویدیو آنچه که نشان داده می‌شود، نحوه نادرست بسته بندی مواد غذایی و توزیع آن ازسوی یکی از هلی‌کوپترهای اعزامی برای این افراد است.

کمک رسانی نادرست هلال احمر

نماشای گلونی را دنبال کنید

در این ویدیو نشان داده می‌شود؛ از هلی‌کوپتر که در ارتفاع بالا قرار دارد، بسته‌های مواد غذایی به صورت نامنظم به بیرون پرتاب می‌شوند و به دلیل بسته بندی نادرست و عدم توجه کافی، این بسته‌ها خراب شده و از بین می‌روند.

توزیع بسته‌های مواد غذایی

هرچند که فقط یکی از این هلی‌کوپترها به این روش و با بسته‌بندی نامناسب این کار را انجام داده است اما نهایتاً این کار نه تنها به این گروه امدادی کمکی نمی‌کند بلکه باعث سردرگمی این افراد شده و چیزی جز آلوده کردن محیط به همراه ندارد.

همین توزیع نامناسب و عدم استفاده درست از امکاناتی که در اختیار این ارگان قرار گرفته است، باعث می‌شود که اعضای گروه‌های امدادی ساعت‌های زیادی را بدون مواد غذایی سپری کرده و در انجام سایر فعالیت‌های خود دچار مشکل شوند.

افرادی که برای کمک به حفظ و جلوگیری از تخریب محیط زیست به این مناطق رفته‌اند و در مصرف وعده غذایی خود دچار بی‌نظمی و بی‌برنامگی می‌شوند.

گفتنی است عدم وجود نظارت کافی بر این مسئله و عدم بررسی و برخورد با آنها که چنین وظیفه‌ای را به درستی انجام نمی‌دهند بر این روند تاثیرگذار است.

باید دید که در آینده و در مناطق دیگر، رساندن بسته‌های غذایی و کمک‌های اولیه به چه صورت انجام خواهد گرفت.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل