آلبوم بی گمان عشق فرشید کاشانی را قانونی بشنوید

آلبوم بی گمان عشق فرشید کاشانی را قانونی بشنوید

عنوان آلبومی متشکل از ۹ قطعه در سبک‌های مختلف راک است.

آلبوم بی گمان عشق

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی خواننده و ترانه‌سرای آن فرشید کاشانی بوده و آهنگسازی و تنظیم آن را مسعود فیاض‌زاده انجام داده است.

هنرمندانی چون علی باغفر، نوید اربابیان، امید نیک بین و جواد سام‌نژاد نیز در آن به عنوان نوازنده همکاری داشته‌اند.

این آلبوم در بهار ۱۳۹۶ با همکاری نیما فریدونی، نشر آوای همنواز، موفق به اخذ مجوز پخش از وزارت ارشاد گردید.

قطعات این آلبوم به ترتیب مرا ببر، پاییز گمشده، خوب من تویی، ابری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام، اسرار ازل، بی گمان عشق، میتازی ام، نیمه تاریک ماه و ای عشق نام دارند.

فرشید کاشانی درباره آلبوم می‌نویسد: «این مجموعه دغدغه هفت ساله من است. از ضبط نت به نت قطعات آن گرفته که با همکاری صمیمانه مسعود فیاض زاده و جمعی از دوستان نوازنده‌ام در بهترین استودیوهای روز ضبط شد، تا ترانه نویسی دوباره و دوباره آن که تک تک واژه‌ها بیانگر ذهنیات، احساسات و اتفاقاتی است که طی این دوران بر من گذشته است.»

فرشید کاشانی متولد ۱۳۶۲ است. موسیقی را در ۱۸ سالگی و با علاقه به نوازندگی گیتار در محضر اساتیدی چون منصور رسا و مسعود فیاض زاده و ترانه نویسی را نیز در همین سن به صورت تجربه شخصی آغاز کرد.

اولین تجربه خوانندگی و ترانه نویسی جدی خود را با اثری به نام  «بغض قناری» با تنظیم مجدد محمد امیدوار تهرانی در تابستان ۱۳۸۶ تجربه کرد.

گرایشی ژرف به موسیقی راک و آشنایی با آثار نوابغ این سبک باعث آن شد که در سال ۱۳۸۸ اقدام به نوشتن و ضبط آلبومی با نام «پاییز وحشی» به آهنگسازی و تنظیم مسعود فیاض زاده نماید که نسخه نهایی این آلبوم در سال ۹۶-۱۳۹۵ با عنوان «بی گمان عشق» موفق به اخذ مجوز از وزارت ارشاد شده و هم‌اکنون در دسترس است.

پایان پیام

کد خبر : 226924 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=226924
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات