آلبوم خارج از تصور پویا نیک پور را قانونی بشنوید

آلبوم خارج از تصور پویا نیک پور را قانونی بشنوید

این مجموعه اثری به سبک پاپ با رگه‌های از راک و کانتری است.

آلبوم خارج از تصور

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی ترانه‌های آن سروده مهدی ایوبی و خواننده و آهنگساز این آلبوم پویا نیک پور است.

این آلبوم ۱۰ آهنگ دارد که «امروز و دیروز»، «مثل روز اول»، «رد پا»، «رابطه»، «مکث»، «تنهایی»، «وقتی می خندی»، «خارج از تصور»، «تقویم تکراری» و «فرشته من» نام دارند که آهنگ آخر را پویا نیک پور به دخترش هلنا تقدیم کرده است.

پویا نیک‌پور، مسعود همایونی، همایون نصیری و دارا دارایی با پیانو، سازهای الکترونیک، گیتار، پرکاشن و گیتار باس در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

پویا نیک‌پور در کاور آلبوم در متن کوتاهی نوشته است: «روزگار به سرعت برق و باد می‌گذرد و از ما تنها صدایی، یادی و شاید برگی از خاطرات به یاد می‌ماند. در میان این تقویم تکراری، یادداشت‌هایی از جنس موسیقی و ترانه مقدمات آلبوم «خارج از تصور» را فراهم آورد. بهانه‌ای برای با هم بودن و همدلی… موسیقی و ترانه، عشق و اما رد پای زمان…».

رضا صادقی نیز درباره «خارج از تصور» متنی در کاور این آلبوم نوشته و تاکید داشته که «این اثر بیش از شنیدنی بودن، فهمیدنی است».

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

پویا نیک پور متولد ۲۹ آبان ماه ۱۳۵۲ در تهران است. او آموزش موسیقی را از سن شش سالگی آغاز کرد و در سنین نوجوانی نوازدگی پیانو در سبک کلاسیک را نزد اساتیدی چون بهروز بدوهی، سیاوش بیضایی و لامان طلایی آموخت.

او در سال ۱۳۷۸ گروه آور را تاسیس کرد و با آلبوم آب و آتش اولین اثر خود را روانه بازار موسیقی نمود.

از پویا نیک پور پیشتر آلبوم های «صدای سکوت»، «راه بی پایان» و «سکوت آهنگین» با همکاری مهران امینیان منتشر شده است.

پایان پیام

کد خبر : 229937 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229937
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات