آلبوم ردیف نو عیسی غفاری را از گلونی دانلود کنید

آلبوم ردیف نو عیسی غفاری را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه اثری از تک نوازی سه تار است که در ۱۵ قطعه به همت موسسه فرهنگی هنری پرده هنر موسیقی منتشر شده است.

آلبوم ردیف نو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی اغلب برای نوآوری در ساختمان موسیقی دستگاهی ایرانی، به سراغ ملودی و فراز و فرود نت‌ها می‌روند، اما عیسی غفاری به دنبال در انداختن طرحی نو است.

برای همین به سراغ گوشه های مُدال رفته، گوشه‌هایی که ریتم، اساس آنها نیست و اتفاقا همین عنصر غیراساسی را دستکاری کرده و با آشنایی زدایی از گوشه‌های آشنا، «ردیف نو» را رقم زده است.

عیسی غفاری در این آلبوم، به معرفی دوباره ده گوشه مُدال در آواز بیات کرد از طریق جابجایی رفتار رفتار ملودیک- ریتمیکِ این گوشه‌ها پرداخته است.

گوشه‌های منتخب شامل این موارد می‌شوند: درآمد اول و دوم دستگاه همایون، گردونیه و نغمه دستگاه نوا، بیات راجع آواز بیات اصفهان، زابل و بسته نگار و مویه و فرود دستگاه چهارگاه، و تخت طاقدیس دستگاه سه گاه.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جستجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

عیسی غفاری تا کنون آهنگ‌سازی آلبوم‌های «وابات»، «بازتاب»، «چون رقص آب»، «شب و روز»، «در آتش مشتاقی» و «ردیف نو» را با همکاری خوانندگانی چون علی زند وکیلی، زهره قلی پور و وحید تاج بر عهده داشته است.

وی همچنین در مقام نوازنده با مجید درخشانی، علیرضا قربانی، سالار عقیلی، محمد معتمدی، موسیقی فیلم «پای پیاده» و سریال «جستجوگران» همکاری داشته و تالیفاتی چون «کتاب تار و سه تار» و مجموعه شعر «هرچه دست جنباندم، نایستاد، «من» بود» و «موسیقی سوگ در ایل بختیاری» از او منتشر شده است.

پایان پیام

کد خبر : 227359 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=227359
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات