آلبوم عبور را با صدای محمد معتمدی بشنوید

آلبوم عبور را با صدای محمد معتمدی بشنوید

این اثر محصول کنسرت «محمد معتمدی» و «علی قمصری» است که در اسفند ۹۲ در تالار وحدت برگزار شد.

آلبوم عبور

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم ۹ قطعه دارد که عمدتا ساز و آواز و تصنیف هستند و با همکاری موسسه فرهنگی هنری آوای آبی رود منتشر شده است.

هنرمندان آلبوم عبور:

  • اثری از: محمد معتمدی و علی قمصری
  • نوازندگان: علی قمصری، کامران منتظری، آتنا اشتیاقی، میثم مروستی، علی جعفری پویان و پدرام فریوسفی
  • ترانه سرایان: فاضل نظری، مولانا، محمدرضا شفیعی کدکنی، هوشنگ ابتهاج (ه.ا.سایه) و محمدعلی بهمنی
  • خواننده: محمد معتمدی

قطعات این آلبوم به ترتیب مقدمه (تکنوازی تار)، ساز و آواز گنج گمشده، تصنیف آینه، تصنیف بی قرار، تصنیف در گوشه‌ای از آسمان، آواز سفر، عبور بیات راجه، تصنیف تسبیح و تصنیف چه نزدیک نام دارند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

محمد معتمدی متولد ۲ مهر ماه ۱۳۵۷ در شهر کاشان است. او فراگیری آواز و همچنین ساز نی را به صورت خود آموز از همان سنین نوجوانی آغاز کرده و از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آوازی «سید حسین طاهرزاده» نزد «حمیدرضا نوربخش» نمود.

او همچنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آوازی اصفهان داشت به طور موازی به تمرین و الگوبرداری از آواز استادانی چون «تاج اصفهانی» و «ادیب خوانساری» پرداخت.

او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه «خورشید»، همنوازان «شیدا»، «ارکستر ملی ایران»، گروه «همنوازان حصار» و گروه «هم‎‌آوایان» اشاره کرد.

محمد معتمدی در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شد و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت نموده است.

پایان پیام

کد خبر : 227342 ساعت خبر : 8:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=227342
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات