گلونی

کتاب صوتی ای کاش گل سرخ نبود را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی ای کاش گل سرخ نبود را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی ای کاش گل سرخ نبود را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی ای کاش گل سرخ نبود را از گلونی دانلود کنید

نویسنده این اثر منیژه آرمین بوده و گوینده آن رویا فلاحی است.

کتاب صوتی ای کاش گل سرخ نبود

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر یک اثر  اجتماعی سیاسی است و در دوره حکومت رضا شاه و محمدرضا پهلوی می‌گذرد.

کتاب ای کاش گل سرخ نبود از هفت فصل تشکیل شده است و زنی به نام گللر شخصیت اول این داستان بلند است.

این دختر فرزند یک روحانی در مشهد است و عاشق پسر همسایه می‌شود، در حالی‌ که پدر روحانیش مخالف این ازدواج است، اما در نهایت تسلیم می‌شود.

در بخشی از کتاب ای کاش گل سرخ نبود می‌خوانیم:

«فردای بله برون‌، سر و کله فضول‌باشی‌ها پیدا شد. اول از همه سلطنت خانم آمده؛ با هیکل درشت و ابروهای پهن و چشم‌های سرمه‌ کشیده. نفس‌ نفس می‌زد. در را باز کرد و وارد حیاط شد. مادر جون، لب حوض نشسته بود و دعا می‌خواند. هنوز تعقیبات نماز صبح را تمام نکرده بود. دخترها رفت و روب می‌کردند. سلطنت خانم، چشمی به دور حیاط گرداند و روی هرۀ دم در نشست. آهی کشید و گفت: «جوانی کجایی که یادت به خیر! دو کوچه پیاده آمده‌ام، قلبم دارد می‌آید توی حلقم. هر چی به درشکه‌ چی بی‌انصاف التماس کردم‌، تو کوچه نیامد. رحم و انصاف از همه‌چیز و همه‌کس رفته است.»

گفتنی است منیژه آرمین در سال ۱۳۲۴ در تهران متولد شده است. وی داستان نویس و روان‌شناس ایرانی است که به پیکره‌سازی و سفال‌گری نیز اشتغال دارد.

وی از چهار سالگی همراه با بزرگترها به مجالس مثنوی خوانی می‌رفته‌ و به همین دلیل است که وزن‌های مثنوی در ذهن او کاملاً جا افتاده ‌است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل