تماشای ۳۳ میلیون دقیقه برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری از لنز

تماشای ۳۳ میلیون دقیقه برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری از لنز

برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بیش از ۳۳ میلیون دقیقه از لنز ایرانسل تماشا شد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خردادماه سال جاری، «لنز»، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هفت شبکه اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت کاندیدای این انتخابات و نیز شبکه ویژه ریاست‌جمهوری را فعال کرد.

در این دوره، چهار مناظره اختصاصی و پوشش ۱۰۰درصدی سه مناظره سراسری کاندیداها که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدارک دیده شده بود، پخش شد.

در کنار پخش مناظره‌های یاد شده بیش از ۲هزار محتوای تولیدی نیز از طریق لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد.

لنز، همچنین با همکاری خبرگزاری فارس، برنامه‌های انتخاباتی این خبرگزاری را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داد.

برنامه‌های پخش شده از لنز، مجموعاً بیش از ۳۳ میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند و برای اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها، به مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان لنز نوتیفیکیشن ارسال شد.

تماشای ۳۳ میلیون دقیقه برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری از لنز

در بازه زمانی یاد شده، شبکه اختصاصی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان اقبال از سوی مخاطبان، ۲میلیون و ۸هزار و ۸۱۳ دقیقه بازدید داشت.

شبکه اختصاصی کاندیداهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و ۸۴۹هزار و ۲۴۷ دقیقه، رضایی یک میلیون و ۷۴۸هزار و ۷۲۸ دقیقه، همتی ۷۰۴هزار و ۶۰۳ دقیقه، زاکانی ۴۹۴هزار و ۸۱۹ دقیقه، قاضی‌زاده‌ هاشمی ۴۱۱هزار و ۴۱۴ دقیقه و مهرعلیزاده ۳۵۶هزار و ۴۸۲ دقیقه بازدید داشتند.

محتواهای پخش شده از کانال «ویژه برنامه انتخابات ریاست جمهوری» نیز، ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۱۹ دقیقه و شبکه انتخاباتی «آرا»، ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۵۰۸ دقیقه مشاهده شده‌اند.

مناظره‌های اختصاصی لنز مانند مناظره مهدی مطهرنیا با ابوالفضل ظهره‌وند، محمد نمازی با سیدمحمد حسینی، عباس سلیمی‌نمین با علی تاجرنیا و محمد عطریانفر با ناصر ایمانی برگزار شد که به طور میانگین هر کدام بیش از نیم میلیون دقیقه دیده شده‌اند.

علاوه بر این، هر یک از سه مناظره اصلیِ سیزدهمین دوره کاندیداهای ریاست جمهوری که توسط صدا و سیما تهیه و پخش شد نیز، بیش از ۳ میلیون دقیقه، مورد توجه مخاطبان این تلویزیون اینترنتی قرار گرفته‌اند.

همچنین، برنامه‌های انتخاباتی تولید شده توسط شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم از لنز پخش شده‌اند، ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۴ دقیقه مشاهده شده‌اند.

در فاصله زمانی ۷ تا ۲۶ خردادماه، نزدیک به یک میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها استفاده کردند.

لنز، یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G در ایران، عرضه شده و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه‌های ورزشی، پادکست، کتاب‌های صوتی و آلبوم‌های جدید موسیقی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 231733 ساعت خبر : 3:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=231733
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات