بهارانه کتاب ۱۴۰۰ بدرقه بهار و پیشواز از فراغت تابستان

بهارانه کتاب ۱۴۰۰ بدرقه بهار و پیشواز از فراغت تابستان

به گزارش گلونی طرح بهارانه کتاب، هفدهمین دوره از طرح‌های فصلی کتاب، از چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ با ثبت نام از کتاب‌فروشی‌های داوطلب آغاز می‌شود.

کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از فردا، سه‌شنبه، با مراجعه به این پایگاه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» اقدام کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، در این طرح تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند پس از ثبت‌نام کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

طبق اطلاعیه منتشرشده، کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین یارانه‌های فصلی، برای تأیید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

بهارانه کتاب ۱۴۰۰، اولین طرح فصلی حمایت از کتاب‌فروشان در سال جاری ا‌ست که، در بدرقه بهار کار خود را آغاز کرده است.

علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند خود را برای آغاز تخفیف این طرح از ۱۷ خرداد ماه آماده و فهرست کتاب‌های مورد نیازشان را تا دیر نشده تهیه کنند.

گفتنی است این طرح شامل کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند، نمی‌شوند.

احتمالا مانند طرح زمستانه کتاب به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان خرید تلفنی و غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم خواهد شد.

رسیدن فراغت تابستانی و پایان سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان برای عزیزان بهانه خوبی برای مشارکت در این طرح و رونق بخشیدن به بازار کتاب‌فروشی‌هاست.

پایان پیام

نویسنده: آرزو قدوسی

کد خبر : 227225 ساعت خبر : 10:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=227225
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات