گلونی

زمان بندی احتمالی خاموشی استان تهران اعلام شد

زمان بندی احتمالی خاموشی استان تهران اعلام شد

زمان بندی احتمالی خاموشی استان تهران اعلام شد

زمان بندی احتمالی خاموشی استان تهران اعلام شد

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد: به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های این استان وجود دارد که بر این اساس جدول زمانبندی احتمالی اعمال خاموشی منتشر شد.

به گزارش گلونی به نقل از ایسنا، طبق اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، شهروندان با صرفه‌جویی همگانی در مصرف برق این شرکت را در تامین برق پایدار یاری کنید.

 

برای اطلاع از برنامه خاموشی خود ابتدا بر اساس نام شهرستان و آدرس خود از جدول شناسه خاموشی مربوط به اشتراک خود را پیدا کنید. سپس از لینک برنامه روزانه خاموشی روز سه شنبه ۱۱ خردادماه برنامه خاموشی روزانه شوید.

بر اساس این اطلاعیه، در نهایت از روی شناسه خاموشی خود در جدول برنامه روزانه، بازه زمانی خاموشی احتمالی مربوط به اشتراک خود را پیدا کنید.

گفتنی است در پی افزایش دمای هوا و کاهش بارش در دو ماه آغاز سال، تراز تولید و مصرف برق بر هم خورده و در روزهای اخیر در استان‌های مختلف کشور شاهد قطعی پراکنده و بدون برنامه بودیم. به همین علت با داشتن اطلاع قبلی از قطعی برق برای کارهای روزمره بهتر می‌توان برنامه ریزی و عمل کرد.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران آمده است: «شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به اطلاع مشترکان ساکن پایتخت می‌رساند تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست.»

افزایش دما و مصرف بالای برق مشترکان خانگی، صنعتی، ادارات و کشاورزی موجب فشار بر شبکه برق در بیشتر نقاط کشور شده و طی چند روز اخیر شاهد قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق بوده‌ایم.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل