دانلود آلبوم بی برگی با صدای امیرمحمد تفتی

دانلود آلبوم بی برگی با صدای امیرمحمد تفتی

این اثر بخشی از مجموعه همکاری‌های «امیرمحمد تفتی» به عنوان خواننده و «پویا سرایی» نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی ایرانی است.

دانلود آلبوم بی برگی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم شامل دو برنامه مجزا در مایه‌های سه گاه و بیات ترک است که هر کدام شامل تصانیف و ساز و آواز هستند.

 همچنین آخرین قطعه این آلبوم نیز قطعه «گریه عارف» بر اساس تصنیف «گریه گن که گر…» اثر عارف قزوینی است که در سال ۱۳۸۸، در سوگ استاد پرویز مشکاتیان، توسط پویا سرایی و امیرمحمد تفتی بازخوانی و تنظیمِ مجدد شده است.

هنرمندان آلبوم بی برگی:

  • اثری از: امیرمحمد تفتی و پویا سرایی‌
  • آهنگسازان: پویا سرایی‌، امیر محمد تفتی و عارف قزوینی
  • نوازندگان: شهرام میرجلالی، اصغر عربشاهی، پاشا هنجنی، شروین مهاجر، بهناز بهنام نیا، پویا سرایی‌، مصباح قمصری، علی پژوهشگر، حامد افشاری، آزاد میرزاپور و حمیدرضا زبردست
  • تنظیم‌کننده: پویا سرایی‌
  • ترانه سرایان: حافظ شیرازی، مولانا و عارف قزوینی
  • میکس و مسترینگ: علی پورمقدم

با دانلود قانونی حقوق مادی و معنوی این اثر را رعایت کنیم.

امیرمحمد تفتی در بهمن ماه ۱۳۴۸ در شهر یزد متولد شد.

از کودکی در محضر پدر به فراگیری تلاوت قرآن پرداخت. با شروع مقطع دبیرستان به طور جدی فراگیری هنر آواز و موسیقی را دنبال کرد و نزد اصغر حج فروش و اصغر حسینی، گوشه‌های آوازی و برخی تصانیف را آموخت.

با ورود به دانشگاه تمرینات مستمر و منظم خود را ادامه داد. پس از فارغ التحصیلی به تهران مهاجرت کرد و حدود دو سال در محضر استاد مجید کیانی ردیف مرحوم دوامی را فرا گرفت.

از فعالیت‌های او در عرصه‌ موسیقی می‌توان به: اجرای برنامه با گروه وزیری، کنسرت با گروه عارف، اجرای برنامه در دوین جشنواره‌ فرهنگی هنری ایران در بریتانیا، اجرای برنامه در کنگره‌ بین المللی بزرگداشت امیر خسرو دهلوی در هند و… اشاره کرد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 230831 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=230831
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات