دانلود آلبوم جان سرگردان سالار عقیلی از گلونی

دانلود آلبوم جان سرگردان سالار عقیلی از گلونی

این مجموعه با آهنگسازی  «جمشید صفرزاده» منتشر شده است. «علیرضا دریایی» نوازنده خوب کمانچه و ویولن تنظیم قطعات را بر عهده داشته است.

دانلود آلبوم جان سرگردان

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی سالار عقیلی پیش از این نیز در آلبوم «دوران عاشقی» با «جمشید صفرزاده» و «علیرضا دریایی» همکاری داشته است. سازبندی آلبوم «جان سرگردان» به صورت ارکسترال است.

هنرمندان آلبوم جان سرگردان:

  • اثری از: سالار عقیلی و گروه موسیقی سور
  • آهنگساز: جمشید صفرزاده
  • نوازندگان: صابر سوری، حمید قنبری، بهزاد حسن‌زاده، مجید مولانیا، جمشید صفرزاده، علیرضا دریایی، امین دادوری و مهدی بصیرت‌منش
  • تنظیم‌کننده: علیرضا دریایی
  • ترانه سرایان: داوود سعدیان، مولانا، هوشنگ ابتهاج (ه.ا.سایه) و نوذر پرنگ
  • خواننده: سالار عقیلی

قطعات این آلبوم به ترتیب تصنیف غمگسار، ساز و آواز ۱، تصنیف آرزو، ساز و آواز ۲، تصنیف صدای اشک، شبان و تصنیف جان سرگردان هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سالار عقیلی در ۱۱ آذر سال ۵۶ در تهران متولد شد.

وی دانش‌‎آموخته هنرهای دراماتیک از دانشگاه هنر و معماری است.

او به دلیل علاقه به آواز این رشته را به طور جدی زیر نظر «صدیق تعریف» دنبال نمود و ردیف‌‎های آوازی را فراگرفت.

وی اولین کنسرت خود را به طور حرفه‎ای در فرهنگسرای شفق اجرا نمود و پس از آن گروه «راز و نیاز» را تاسیس نمود و کنسرت‌های متعددی با گروه «راز و نیاز» در داخل و خارج ازکشور اجرا نمود.

سالار عقیلی در دوران فعالیت‎ هنری خود با هنرمندان و گروه‎‌های موسیقی زیادی همکاری داشته است که از جمله آنها می‎‌توان به گروه «دستان» به سرپرستی «حمید متبسم»، ارکستر ملی ایران به رهبری «فرهاد فخرالدینی» و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «مجید انتظامی» و «نادر مشایخی» اشاره کرد.

پایان پیام

کد خبر : 229227 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229227
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات