دانلود آلبوم جوی نقره مهتاب اثری از بهداد بابایی و نوید افقه

دانلود آلبوم جوی نقره مهتاب اثری از بهداد بابایی و نوید افقه

این مجموعه حاصل دو نوازی تار و تنبک است که در سال ۱۳۸۷ منتشر شد.

دانلود آلبوم جوی نقره مهتاب

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی جوی نقره مهتاب با سه‌تار ساخت دست استاد محمود هاشمی نواخته شده است که بعداً تنبک نوازی نوید افقه هم به آن اضافه شده است.

این اثر در استودیو رهگذر هفت اقلیم با صدابرداری امید نیک‌بین و سهیل سعیدی ضبط شده است. نام آلبوم برگرفته از یکی از اشعار احمد شاملو است.

بهداد بابایی درباره این اثر می‌گوید: «قطعات آوازی جوی نقره مهتاب، بیشتر ملهم از ردیف هستند، منتها نه فقط ردیف میرزا عبدالله، گوشه‌هایی چون یتیمک، گوشه دشتی و سارنگ برگرفته از ردیف‌های آوازی هستند که نهایتاً با زبان ویژه‌ای اجرا شده‌اند و قطعاً در لحظه اجرا به فراخور حال و هوای آن لحظه من از تغییرات و حذف و اضافه‌ها که از خواص بداهه نوازی است بی‌نصیب نمانده‌اند.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

بهداد بابایی در سال ۱۳۵۲ در نیشابور به دنیا آمد. او آموزش سه‌تار را از ۷ سالگی نزد دایی خود، پرویز مشکاتیان آغاز کرد. او همچنین از آموزش‌های محمد فیروزی و زیدالله طلوعی بهره برد.

بابایی، پس از فراگیری ردیف میرزاعبدالله، ردیف آقا حسینقلی را نیز نزد داریوش پیرنیاکان آموخت.

بهداد بابایی در سال ۱۳۷۳ به عنوان تک‌نواز به عضویت گروه عارف در آمد. او با خوانندگان برجسته‌ای همچون محمدرضا شجریان (در آلبوم در خیال)، ایرج بسطامی (در آلبوم بداهه خوانی و بداهه نوازی)، حمیدرضا نوربخش، شهرام ناظری و علی جهاندار به عنوان تک‌نواز همکاری کرده‌است.

او با گروه‌های عارف و شهنازی، کنسرت‌هایی در داخل و خارج کشور داشته‌است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 231439 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=231439
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات