دانلود آلبوم در مسیر فصل ها سه نوازی سازهای ایرانی

دانلود آلبوم در مسیر فصل ها سه نوازی سازهای ایرانی

این مجموعه با سه نوازی هومان رومی، علیرضا راستین فر و حمید قنبری در فضای موسیقی دستگاهی ایران اجرا و ضبط شده است.

دانلود آلبوم در مسیر فصل ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم از ۱۲ قطعه با نام‌های در انتظار بهار، دفتر نخست، ترنم بهار، جامه دران، جوشش چشمه ساران، شیشه پنجره را باران شست، شهابی، آواز داد و بیداد، تبسم شرق، سرچوپی، گذرگاه خزان و باغ بی برگی تشكیل شده است.

این آلبوم شامل سه نوازی سازهای کمانچه و سه تار و کوبه‌ای است و شامل جملات موسیقایی، پایه‌های متنوع متصل کننده در کنار جملات بداهه‌ پردازی شده از موسیقی دستگاهی را شامل می‌شود.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

هومان رومی دانش آموخته رشته موسیقی از دانشگاه هنر است و دوره‌های آموزشی ساز کمانچه را به ترتیب نزد اساتید احمد مراحمی، هادی منتظری، علی اکبر شکارچی و کیهان کلهر فراگرفته است.

وی با گروه‌هایی همچون گروه عبدالقادر مراغه‌ای در پروژه شهر آشوب به سرپرستی محمدرضا درویشی، گروه همساز به سرپرستی مسعود شعاری، گروه غوغا به سرپرستی پری ملکی و گروه بین المللی نیوانسامبل هلند اشاره کرد.

مدیر تولید آلبوم «پرواز در بیکران» رضا مهدوی بوده است و توسط موسسه رهگذر هفت اقلیم روانه بازار موسیقی کشور شد.

حمید قنبری نیز متولد ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل رشته‌ موسیقی است و نوازندگی تنبک را از سال ۱۳۷۳ نزد استاد بهمن رجبی فرا گرفته است.

اجرای کنسرت با گروه‌های «آفتاب»، «آفاق»، «مهتاب» و «مهر آوا» در تهران و دیگر شهرهای ایران، همکاری با ارکستر سمفونیک تهران به رهبری فریدون ناصری، شرکت در تهیه و اجرای موسیقی فیلم، تئاتر و سریال‌های تلویزیونی، بخشی از فعالیت‌های موسیقایی او را تشکیل می‌دهند.

پایان پیام

کد خبر : 229123 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229123
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات