دانلود آلبوم ماه کولی اثری از محمدرضا علیقلی

دانلود آلبوم ماه کولی اثری از محمدرضا علیقلی

این آلبوم که شامل ۱۵ قطعه موسیقایی است، به همت نشر موسیقی هرمس در سال ۱۳۸۰ منتشر شده است.

دانلود آلبوم ماه کولی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی هر قطعه از این آلبوم، انسان را به سوی خلسه‌ای رازآلود، روح‌انگیز و مقدس می‌کشاند.

مخاطب را در تجربه‌ای جدید از کشف و شهود قرار می‌دهد، تصویر خلق می‌کند و گوشِ جان سپردن به نغمه‌ها و آواها با خود رازآلودگی را به شنونده منتقل می‌کنند که از خلال این رمز و راز نهفته در اصوات موسیقایی روح به پرواز در می‌آید و شور و حرارت موسیقی شنونده را سرشار از شعف می‌کند.

ویژگی آلبوم ماه کولی محمدرضا علیقلی که بیش از ۱۴۰ موسیقی فیلم را آهنگسازی کرده، الهام‌بخش بودن آن است.

ذات خلقت، هستی و شعر به همراه اندوه، پرسش و شور مفاهیمی هستند که با شنیدن به موسیقی علیقلی به ذهن متبادر می‌شوند.

در این آلبوم با آنکه کلام نقش زیادی ندارد اما تکرار بعضی از اصوات به نوعی ذکر تبدیل می‌شود و مخاطب را در سماعی شورانگیز قرار می‌دهد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

محمدرضا علیقلی به سال ۱۳۳۹ در تهران متولد و از ۱۴ سالگی زیر نظر «وانکو نایدنف» بلغاری شروع به آموختن نوازندگی ترومبون و آهنگسازی کرد.

او که اکنون در حوزه سینما و تئاتر شهرت فراوانی دارد، موسیقی متن بیش از ۱۴۰ فیلم را در کارنامه دارد که موسیقی او برای فیلم‌های «خیلی دور، خیلی نزدیک» به کارگردانی «رضا میرکریمی»، «نرگس» به کارگردانی «رخشان بنی اعتماد» و «قدمگاه» به کارگردانی «محمدمهدی عسگرپور»، سه بار سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم از جشنواره بین المللی فیلم فجر را به ارمغان آورد.

در میان دیگر آثار او «رستخیز»، «متولد ماه مهر»، «نغمه‌های شبانه»، «هفت قطعه» و «عشق چه ساده بود» با نگاه تحسین‌آمیز هنردوستان و بسیاری از منتقدان همراه بود.

پایان پیام

کد خبر : 228036 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=228036
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات