گلونی

دانلود آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن از گلونی

دانلود آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن از گلونی

دانلود آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن از گلونی

دانلود آلبوم می فهممت محمدرضا فروتن از گلونی

این مجموعه اولین آلبوم رسمی این بازیگر است که در سال 1395 منتشر شد.

دانلود آلبوم می فهممت

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی محمدرضا فروتن از چهره‌های شاخص سینمای ایران است.

پیش از این آواز فروتن را در فیلمی مثل «شب یلدا» شنیده بودیم؛ اما این بار این هنرمند با آلبوم «می فهممت» پا به عرصه حرفه‌ای موسیقی گذاشته است.

این آلبوم در 7 قطعه با نام‌های کاش ندیده بودمت اما، تو که نیستی، روزای مرگ عشق، همین خوبه، من از تو برنمی‌گردم، به چی شک می‌کنی و می فهممت منتشر شده است.

هنرمندان آلبوم می‌فهممت:

محمدرضا فروتن درباره این آلبوم نوشته است: «رابطه‌ای متولد شد! «می‌فهممت» همین زمستان تقدیم‌تان می‌شود. تقلای من برای فهمیدن شوق سفرم شد به سوی آشتی درون و این ترانه‌ها گفت‌وگویی است صمیمی میان ما با خویشمان.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

محمدرضا فروتن متولد ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران است. او با این‌که دکترای روان‌شناسی دارد اما در عرصه بازیگری و موسیقی فعالیت می‌کند.

وی در سال ۱۳۷۳، با نقش آفرینی در فیلم هدف به کارگردانی بهرام کاظمی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری کسب کرد و سپس با بازی در فیلم‌های مرسدس و اعتراض به شهرت رسید.

از جمله افتخارات محمدرضا فروتن می‌توان به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر، کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از بخش بین‌الملل بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین دوره جشن خانه سینما اشاره کرد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل