دانلود آلبوم پرواز در بیکران اثری از هومان رومی و حمید قنبری

دانلود آلبوم پرواز در بیکران اثری از هومان رومی و حمید قنبری

این مجموعه با دونوازی کمانچه و تنبک و نوازندگی هومان رومی و حمید قنبری به همت شرکت راوی آذر کیمیا منتشر شد.

دانلود آلبوم پرواز در بیکران

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی به نقل از موسیقی سینما پرس، آلبوم «پرواز در بیکران» شامل هشت قطعه می شود که «درآمد و گردانیه»، «زمزمه حضور»، «نغمه، بیات راجه و عراق»، «بیان شوق»، «نیشابورک»، «شوق دیدار»، «نهفت» و «لحظه دیدار» نام دارند.

علی اکبر شکارچی در بروشور این آلبوم در خصوص این اثر اظهار داشته است: «انتخاب دستگاه نوا که نسبت به سایر دستگاه‌های موسیقی ایرانی، اجراهای کمتری در آن صورت می‌گیرد از ویژگی‌های این اثر است.

در این اثر از همه چشم گیرتر، ذوق و خلاقیت هومان رومی در ساخت و اجرای قطعات ضربی است که از نظر تکنیک اجرایی، ریتم و غنای ملودی بسیار تحسین برانگیزند.

ساختار این اثر بر چیدمان ردیف میرزاعبدالله منطبق است که گوشه‌های ردیف را به زیبایی بسط و گسترش داده‌اند و چیدمان قطعات ضربی هم به گونه‌ای است که بیان اندیشه در گوشه‌ها و کنتراست در ریتم را بسیار پر جاذبه و شوق برانگیز کرده است.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

هومان رومی دانش آموخته رشته موسیقی از دانشگاه هنر است و دوره های آموزشی ساز کمانچه را به ترتیب نزد اساتید احمد مراحمی، هادی منتظری، علی اکبر شکارچی و کیهان کلهر فراگرفته است.

وی با گروه‌هایی همچون گروه عبدالقادر مراغه‌ای در پروژه شهر آشوب به سرپرستی محمدرضا درویشی، گروه همساز به سرپرستی مسعود شعاری، گروه غوغا به سرپرستی پری ملکی و گروه بین المللی نیوانسامبل هلند اشاره کرد.

مدیر تولید آلبوم «پرواز در بیکران» رضا مهدوی بوده است و توسط موسسه رهگذر هفت اقلیم روانه بازار موسیقی کشور شد.

پایان پیام

کد خبر : 227743 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=227743
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات