دانلود آلبوم گلبانگ علیرضا حاجی طالب با بهترین کیفیت

دانلود آلبوم گلبانگ علیرضا حاجی طالب با بهترین کیفیت

این مجموعه در دستگاه ماهور و با الهام از موسیقی شوشتر و دزفول ساخته شده است.

دانلود آلبوم گلبانگ

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم گلبانگ ۱۱ قطعه به نام‌های «والس»، «تک‌نوازی تار»، «مارش»، «ساز و آواز کتراک»، «شور شکفتن»، «دلبانگ»، «تمنای وفا»، «ای صنم»، «چشمه‌ی رویا»، «خوش با خیالش» و «رنگ» دارد.

در ساخت قطعات مجموعه‌ی «دل بانگ» علاوه بر ملودی‌های محلی شوشتر و دزفول، از آثار هنرمندانی نظیر «محمدرضا لطفی»، «جلال هاشمی» و «کاظم مهریور» هم الهام گرفته شده است.

خوانندگی این مجموعه را «علیرضا حاجی طالب» بر اساس اشعاری از «امیر خاکسار» بر عهده داشته‌ است.

در قطعات مختلف این آلبوم «محمدباقر زینالی» کمانچه و کمانچه آلتو، «یاشار مهاجری» سنتور، «وفا مصباحی» نی، «مجید علیزاده» تمبک، «سیاوش کریمی‌نژاد» دف، دایره و دمام و «محمدامین اکبرپور» تار و تار بم نواخته‌اند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

آهنگساز این کار، محمدامین اکبرپور مقدمات موسیقی را با ساز تنبک آغاز نمود و سپس تار و سه تار را نزد اساتیدی چون «زیدالله طلوعی»، «کیوان ساکت»، «داریوش طلایی» و «داریوش پیرنیکان» تعلیم دید.

سال ۱۳۷۸ وارد دانشگاه هنرو معماری شد و مدرک کارشناسی موسیقی گرفت. همزمان در سال ۱۳۷۹ به عنوان عضو پیوسته وارد مرکز حفظ و پژوهش موسیقی ایرانی شد.

سپس برای آموزش تار نزد «محمدرضا لطفی» رفت. از مهمترین فعالیت‌های او علاوه بر تدریس، تشکیل گروه همنوازان «سایه» و جمع آوری آلبوم‌های «گلفرش»، «گلبانگ» و «سروشان» است.

همچنین در «مکتب خانه میرزا عبدالله» به عنوان مدرس، گروه بازسازی «شیدا» به سرپرستی استاد «محمدرضا لطفی» و کنسرت‌های «کاخ گلستان» و «فرهنگسرای نیاوران» افتخار همکاری داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 227747 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=227747
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات