آیا واکسن کرونا میکروچیپ دارد؟

آیا واکسن کرونا میکروچیپ دارد؟

به گزارش گلونی مصطفی امینی درباره وجود میکروچیپ در واکسن کرونا نوشت:

«سلام خدمت تمامی دوستان، به ویژه همکاران رسانه‌ای، پزشک و پیراپزشک عزیز.

مبنای فعالیت یک نورون، ایجاد یک جریان الکتریکی پارامغناطیسی است که بیرون غشای سلول عصبی، جریان مثبت و درون غشا، جریان منفی است.

به این شکل که در حالت استراحت نورون، سدیم داخل غشا کم است و بر اثر عامل محرک، دریچه سدیم باز شده و سدیم به داخل می‌آید.

در نتیجه درون غشا سلولی تغییر بار می‌دهد که باعث می‌شود بارهای هم‌نام یکدیگر را دفع و خروج پتاسیم انجام شود. نتیجه اینکه درون غشا سلولی منفی و بیرون مثبت می‌شود.

آیا واکسن کرونا میکروچیپ دارد؟

در مرحله بعدی، میکرو پمپ‌های درون غشای سلولی، پتاسیم خارج شده را به داخل و سدیم داخل شده را به بیرون برگشت می‌دهند.

فلذا نورون به حالت استراحت برمی‌گردد. نتیجه این فعالیت‌ها، ایجاد پالس‌های الکتریکی پارامغناطیسی است.

طبیعی است که میزان (سدیم) و پتاسیم بدن افراد متفاوت است فلذا دامنه این جریان‌های الکتریکی مغناطیسی در بدن افراد یکسان و به یک نحو نیست و نه تنها در بدن افراد مختلف متفاوت است بلکه در بدن هر فرد نیز، در سلول‌های عصبی‌اش، این میزان بسته به نوع سلول و مأموریت آن، متفاوت است.

فلذا در بدن افراد، هر چه به سیستم عصبی مرکزی، همچنین مرکز پمپاژ خون، نزدیکتر می‌شویم، یا از آن دور می‌شویم، بر اساس مأموریت و نوع سلول عصبی، شاهد تغییر و نوسان این جریانات الکتریکی مغناطیسی هستیم.

این فرآیند می‌تواند در نقاط نزدیک به سیستم عصبی مرکزی و مرکز پمپاژ خون (مثل بازو، شانه، سینه، کمر) بدن اغلب افراد، تولید نیروی مغناطیسی کند که به طور مثال شاهد چسبیدن قاشق به آن نواحی بدن افراد باشیم.

البته ممکن است به دلیل محلول واکسن (مثلا محلول سدیم کلرید) که سدیم خاصیت پارامغناطیسی دارد و یا مأموریت آن واکسن، این نیروهای پارامغناطیسی تقویت شود ولی ارتباط معنادار خاصی در حال حاضر که تحقیقات خاصی در این مورد نشده است، وجود ندارد و این یک رویه طبیعی و البته جالب، آفرینش با عظمت و قابل ستایش خداوند کریم و حکیم است.

همچنان، بهترین راهکار مهار و جمع کردن بساط پاندمی منحوس کووید نوزده، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و واکسیناسیون گسترده است.»

پایان پیام

کد خبر : 229135 ساعت خبر : 12:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229135
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات