آلبوم پرتره آهنگساز در جوانی از امین شریفی را دانلود کنید

آلبوم پرتره آهنگساز در جوانی از امین شریفی را دانلود کنید

این مجموعه اثری در ژانر کلاسیک معاصر، شامل مجموعه آثار امین شریفی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ است.

آلبوم پرتره آهنگساز در جوانی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این مجموعه را اعضای آنسامبل موسیقی معاصر پیرو-تهران و آنسامبل Breakout در ایران، امریکا و آلمان اجرا و ضبط کرده‌اند.

نام آلبوم برگرفته از کتاب «پرتره مرد هنرمند در جوانی» اولین رمان نویسنده‌ ایرلندی جیمز جویس است که در واقع زندگی‌نامه خودنوشت جویس از دو سالگی تا بیست سالگی است.

«پرتره» روایتی است که هنرمند جوان از کشفیات و تجربیات جدی و متفاوت خود در جستجوی بلوغ هنری تصویر می‌کند.

هنرمندان آلبوم پرتره آهنگساز در جوانی:

  • آهنگساز: امین شریفی
  • نوازندگان: پویان فرزین، یلدا احسانی، دانیال جورابچی، شادی شایگانی، حسین عباداللهی، بهرام ارشد راد، ماه سیما فلاحی، کلاریز کشاورز، ایمان محمد قاسم، ساینا زمانیان، شهریار جعفری و متین آهنگری
  • ترانه سرایان: احمد شاملو و ایگور استراوینسکی

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

امین شریفی، متعلق به نسل سوم آهنگسازان معاصر ایرانی، متولد سال ۱۳۷۱ در تهران، و فارغ التحصیل کارشناسی آهنگسازی از دانشگاه هنر تهران و کارشناسی ارشد آهنگسازی و رهبری موسیقی نو از دانشگاه ایندیانای آمریکاست.

آثار او توسط آنسامبل ها و در فستیوال های مختلف در آمریکا، ایران و… اجرا و ضبط شده‌اند. موسیقی او را «کتلین سوپو» پیانیست و منتقد مدرسه موسیقی جولیارد، «هنری، خلاقانه و فرد گرایانه»، و توسط ممفیس دیلی نیوز ، «محصول خلاقیت مهارنشدنی» توصیف کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۶، موفق به دریافت جایزه تحصیلی کامل به عنوان دستیار رهبر آنسامبل موسیقی معاصر دانشگاه ایندیانا در ایالات متحده آمریکا شد.

همچنین در تابستان ۲۰۱۷، کنسرتوی سه گانه « ترومبیونوفون یا سواران دشت امید» برای سوپرانو ساکسوفون، ترومبون و آکاردئون، اثر امین شریفی، برنده جایزه اول مسابقه آهنگسازی Agosto 2 و توسط ارکستر فیلهارمونیک آرتورو توسکانینی در میدان اصلی شهر بولونیای ایتالیا اجرا شد.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 235800 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=235800
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات