گلونی

تلویزیون رسانه محبوب دوران همه‌گیری

تلویزیون رسانه محبوب دوران همه‌گیری

تلویزیون رسانه محبوب دوران همه‌گیری

تلویزیون رسانه محبوب دوران همه‌گیری

به گزارش گلونی به نقل از کانال دکتر یونس شکرخواه به موازات ایجاد رکود در بسیاری از مشاغل؛ دوران همه‌گیری، رونق را به برخی دیگر از مشاغل و فضاهای رسانه‌ای باز گرداند.

(خرید آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا رونق بسیاری گرفتند و صاحبان آنها پول‌های زیادی را به جیب زدند.

فهرست مشاغلی که شیوع بیماری آنها را وارد دوران رونق کرده، چندان طولانی نیست اما در این میان، رسانه‌های سنتی مثل تلویزیون نیز دوران درخشانی را پشت سر می‌گذارند.

برپایه آمارهای نشریه معتبر Variety، همه‌گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ باعث شده تعداد مخاطبان تلویزیونی در آمریکا و جهان به طرز چشم‌گیری افزایش یابد.

در گزارشی که این نشریه منتشر کرده، بینندگان شبکه MSNBC نسبت به سال ۲۰۱۹، ۲۳ درصد افزایش یافته است.

تلویزیون رسانه محبوب دوران همه‌گیری

میزان بازدید از برنامه‌های شبکه‌های CNN نیز ۸۳ درصد رشد کرده و مخاطبان برنامه‌های فاکس‌نیوز هم ۴۳ در یک سال و نیم گذشته بیشتر شده است.

ورایتی می‌گوید به رغم اینکه تلویزیون اغلب مخاطبان مسن را جذب می‌کنند، در دوره کنونی جمعیت‌های ۱۸ تا ۴۹ ساله نیز بیش از گذشته با این رسانه ارتباط برقرار کرده‌اند.)

در کشور ما نیز دوره همه‌گیری با رونق آموزش مجازی از طریق شبکه‌های رسمی تلویزیون ملی آغاز شد.

موج‌های مختلف شیوع ویروس کرونا یکی پس از دیگری آمد و خانه نشینی مردم، فرصتی را ایجاد کرده تا حتی آن‌ها که با نسبت به برنامه‌های تلویزیون تعلق خاطری نداشتند، هم برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات بیکاری، به جمع بینندگان این رسانه بازگردند.

ساخت برنامه‌های سرگرمی تلویزیون با وجود سختی‌های ناشی از پاندمی رونق گفت.

کم‌کم این رونق در کشور به ساخت سریال‌های شبکه نمایش خانگی رسید و افزایش مخاطب، این رسانه نسبتا تازه را نیز مورد اقبال قرار داد.

شبکه نمایش خانگی به دلیل تفاوت‌هایی که با تولید سریال‌های صدا و سیما داشت حتی بیشتر از تلویزیون رسمی توانست بیننده پر و پا قرص جمع کند و در کنار تلویزیون به عنوان رسانه تصویری و محبوب این روزها، در میان اقشار و سنین مختلف شناخته شود.

شیوع کرونا برگ برنده رسانه‌های تصویری بود که بعد از به حاشیه رانده شدن توسط اینترنت بار دیگر فرصتی یافتند تا نفس تازه کنند و کمی در حال و هوای رکود دیگر مشاغل و رسانه‌ها قد بکشند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی

کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل