گلونی

دانلود آلبوم تماشایی اثری از حسین حقیقی

دانلود آلبوم تماشایی اثری از حسین حقیقی

دانلود آلبوم تماشایی اثری از حسین حقیقی

دانلود آلبوم تماشایی اثری از حسین حقیقی

این مجموعه اولین آلبوم موسیقی «حسین حقیقی» است که در 8 قطعه اجرا و تنظیم شده است.

دانلود آلبوم تماشایی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر شامل قطعات عاشقانه‌ای است که پیش از این به‌صورت نماهنگ و یا تک‌آهنگ منتشر شد و اکنون به درخواست مخاطبان جمع‌آوری و به صورت آلبوم در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

آهنگسازی قطعات این آلبوم عاشقانه را مهدی یغمایی، شجاعت شفایی، بابک مافی، سینا پارسیان و انوشیروان تقوی و بر اساس اشعار محمدمهدی سیار، حامد عسکری، سیدجواد پرئی، یاحا کاشانی و نفیسه سادات موسوی بر عهده داشته‌اند.

امید رهبران، هومن آزما، شجاعت شفاهی، حسین نظری، انوشیروان تقوی (تنظیم‌کنندگی)، محمد فلاحی، مرتضی جباری، شجاعت شفاهی و هومن آزما (میکس و مسترینگ)، میلاد حکیمی و محسن زنگنه (مدیر تولید)، احمد حمیدپور (طراح گرافیک) و طاها چوگان‌باز (تهیه‌کننده)، عوامل این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

قطعات این آلبوم به ترتیب ریحانه، خلوت خوب، حیفه تو نباشی، دورت بگردم، آویشن، تماشایی، خانوم خونه‌ام و قرنطینه نام دارند.

این آلبوم از سوی مرکز موسیقی «مأوا» از مجموعه‌های سازمان هنری رسانه‌ای اوج و موسسه «باریتون» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حسین حقیقی از جمله خوانندگانی است که طی سال‌های اخیر در خوانش و آهنگسازی چندین قطعه موضوعی در حوزه‌های اجتماعی و مقاومت تک آهنگ‌هایی را در همکاری با سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مجموعه‌های دیگر منتشر کرده که از آن جمله می‌توان به قطعات «ما ایستاده‌ایم»، «سلام به آینده»، «ریحانه»، «به نام کربلا»، «داغ حرم»، «حیفه تو نباشی»، «اینجا»، «بهار بارونی»، «قرنطینه» و «دیر کردی» اشاره کرد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل