گلونی

محمد دلاوری راوی زحمات کادر درمان در زنده باش

محمد دلاوری راوی زحمات کادر درمان در زنده باش

محمد دلاوری راوی زحمات کادر درمان در زنده باش

محمد دلاوری راوی زحمات کادر درمان در زنده باش

مجموعه مستند «زنده باش» با موضوع زحمات و خدمات کادر درمان در 18 ماه کرونایی اخیر با روایت محمد دلاوری و تهیه کنندگی مهدی شیخی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی این پروژه، «زنده باش» در 15 قسمت 25 دقیقه‌ای تولید شده و زحمات پرستاران و پزشکان را در ماه‌های شیوع کرونا در استان‌ها و اقلیم مختلف ایران روایت می‌کند.

دلاوری در این مجوعه با پزشکان، پرستاران و بهیارانی گفتگو می‌کند که تا به حال بارها کرونا گرفته‌اند و دست از کار نکشیده‌اند، مردان و زنان میدان نبرد با کووید 19 که یک سال است مرخصی نرفته‌اند، خانواده شهدای مدافع سلامت و دیگر اعضای کادر درمان که از زیر و بم زندگی با این ویروس منحوس سخن می‌گویند.

چهار قسمت ابتدایی «زنده باش» با روایت محمد دلاوری و تهیه کنندگی مهدی شیخی از پنجشنبه 24 آبان تا یکشنبه 27 آبان هر شب بعد از خبر ساعت 19 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

سایر ویدیوها در نماشای گلونی

محمد دلاوری زاده ۱۳۵۲ در تهران، نویسنده، خبرنگار و مجری ایرانی است که با ساخت برنامه صرفاً جهت اطلاع به شهرت رسید.

محمد دلاوری در کنار پژمان بازغی، سروش صحت، سید علی ضیا، احسان علیخانی، محمدرضا علیمردانی و مهران مدیری به عنوان یکی از نامزدان بهترین چهره تلویزیونی بیستمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) که برنامه‌های آنان از بعد از نوروز ۹۸ تا نوروز ۹۹ در صداوسیما یا فضای مجازی پخش شده‌اند، انتخاب شد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل