گلونی

کتاب صوتی آویشن قشنگ نیست را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی آویشن قشنگ نیست را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی آویشن قشنگ نیست را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی آویشن قشنگ نیست را از گلونی دانلود کنید

مجموعه داستانی نوشته حامد اسماعیلیون، نویسنده معاصر ایرانی است. این کتاب رمانی اجتماعی است که هر بخش آن از زبان و از نگاه یکی از شخصیت‌های داستان روایت می‌شود.

کتاب صوتی آویشن قشنگ نیست

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب آویشن قشنگ نیست در سال ۱۳۸۸ برنده‌ی جایزه‌ی بنیاد هوشنگ گلشیری شد و تا به حال هفت‌بار تجدید چاپ شده است.

هرکدام از بخش‌های کتاب آویشن قشنگ نیست، از زبان یکی از شخصیت‌های داستان روایت می‌شود. آن‌ها همه کسانی هستند که در کودکی و در زمان جنگ در یک محله کرمانشاه زندگی می‌کردند و دوران نوجوانی‌شان را در جنگ گذرانده‌اند.

کتاب آویشن‌ قشنگ نیست، دارای چند داستان است که در نهایت یک کل واحد را می‌سازند. داستان‌ها از زبان پسرهای کوچه دولتشاهی کرمانشاه روایت می‌شود. تقریبا همه‌ آن‌ها دل به عشق نیلوفر، دختر سرهنگ داده‌اند و بعدها، عشق آویشن، خواهر کوچک نیلوفر در دلشان لانه می‌کند و آن‌ها را به رقابت وامی‌دارد.

گویندگان این اثر بهادر ابراهیمی و ریحانه هاشمی هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

حامد اسماعیلیون متولد ۱۳۵۵ در کرمانشاه است. وی نویسنده و داستان‌نویس ایرانی و از نسل نوی نویسندگان ادبیات فارسی است.

او برای کتاب‌های آویشن قشنگ نیست و دکتر داتیس جایزه هوشنگ گلشیری را دریافت کرد. او دوره کودکی و نوجوانی را در کرمانشاه گذرانده و از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۹ در تبریز به تحصیل در رشته دندانپزشکی مشغول بوده‌است.

پس از آن مدتی در گلستان و مازندران و در نهایت به مدت هفت سال در تهران زندگی و کار کرده‌است.

اسماعیلیون در سال ۱۳۸۹ به همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرده‌ است و هم‌اکنون در شهری کوچک به نام هانوور در دو ساعتی تورنتوی کانادا زندگی می‌کند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل