گلونی

کوشک باغ هنر افتتاح می‌شود

کوشک باغ هنر افتتاح می شود

کوشک باغ هنر افتتاح می شود

کوشک باغ هنر افتتاح می‌شود

به گزارش گلونی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از افتتاح پروژه کوشک‌ باغ هنر ۲۶ تیرماه با حضور شهردار تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد.

سید محمدحسین حجازی در تکمیل این خبر افزود: «با افتتاح کوشک‌ باغ هنر به عنوان ساختمان مرکزی و هماهنگ کننده اجزای باغ هنر تکمیل پروژه‌های عمرانی عباس آباد به ۹۰٪ خواهد رسید».

وی افزود: «در ۴ سال اخیر بخشی از توان شرکت در کنار بهره برداری فرهنگی، هنری و گردشگری مراکز، به تکمیل پروژه‌های نیمه کاره پرداخته شد تا پس از اتمام پروژه‌ها به بهره برداری شهروندان برسد».

به گفته حجازی کوشک باغ هنر مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع را در بر می‌گیرد و دارای سالن همایش با ظرفیت ۳۰۰ صندلی، گالری ۴۸۰ متر مربع، گنبد آسمان هنر، کلاس‌های آموزشی متعدد، سالن‌های کنفرانس با ظرفیت‌های متفاوت، رستوران، کافی شاپ و غرفه‌های متعدد هنری است.

گفتنی است اراضی عباس آباد با ۶۸ هکتار وسعت در بین مسیرهای بزرگراه‌های مدرس، همت و رسالت قرار دارد.این اراضی که قبلا جزو معدود اراضی دست نخورده و بکر تهران محسوب می‌شد، امروزه تبدیل به مجموعه عظیم تفریحی بی‌نظیری شده است و بخشی از باغ هنر شامل محوطه و دریاچه هنر در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده بود.

باغ هنر تهران شامل: دریاچه هنر، خانه شعر و ادبیات، خانه نقش، خانه موسیقی و کوشک باغ هنر است که در شرق اراضی عباس آباد واقع شده است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل