آفتابه و اتوی ذغالی برای مبارزه با بی آبی و بی برقی

آفتابه و اتوی ذغالی برای مبارزه با بی آبی و بی برقی

به گزارش گلونی هخامنشیان بدون برق و آب لوله‌کشی توانستند بسیار مقتدرانه حکومت کنند. پس اگر می‌خواهیم به همان میزان قدرت در جهان دست پیدا کنیم باید خودمان را به بی‌برقی و بی‌آبی عادت دهیم.

از این رو مسئولین با قطع برق و آب طی ماه‌های گذشته سعی داشتند ما را برای روزهای پرشکوه آینده آماده سازند.

جهت تطابق آسان‌تر شما عزیزان با شرایط بی‌برقی و بی‌آبی، راهکارهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم.

راهکارهای مقابله با قطعی آب

۱- حتماً در خانه و محل کار آفتابه پر داشته باشید. بدون آفتابه هرگز نمی‌توانید دقت لازم را داشته باشید بنابراین علاوه بر عدم حصول نتیجه مطلوب، موجب هدررفت آب نیز خواهید شد. دقت کنید که در محل کار، هرکس باید آفتابه شخصی داشته باشد.

همچنین هرگز از کتری به عنوان آفتابه استفاده نکنید. اگر مجبور شدید، حتماً دمای آب را قبل از استفاده چک کنید.

۲- دقت کنید که قطعی آب به خاطر کمبود بارش‌ برف و باران است و مسئولین هیچ نقشی در تغییر آب و هوا ندارند. مدیریت مصرف آب هم که با شما شهروندان است. وقت خود را با انتقاد از مسئولین هدر ندهید و برای پیدا کردن مقصر به آینه خانه‌تان مراجعه کنید.

۳- تا حد امکان غذا نخورید چون بعد از چند ساعت نیاز به سرویس بهداشتی خواهید داشت که بدون آب فرآیند پیچیده‌ای خواهد بود.

۴- اگر برای مدت طولانی آب نداشتید، می‌توانید به صورت گربه‌شور حمام کنید. فقط جاهای مهم را بشویید.

۵- اگر در طبقات بالای ساختمان هستید، توجه کنید که شما زودتر از سایر ساکنین متوجه قطعی آب خواهید شد؛ بنابراین همواره یک دبه را به حالت آماده‌باش دم در قرار دهید و به محض قطعی آب به سمت شلنگ پارکینگ حمله‌ور شوید تا تمام آب مانده در لوله‌ها را از آن خود کنید.

آفتابه و اتوی ذغالی

راهکارهای مقابله با قطعی برق

۱- مطمئنم برق که می‌رود به اولین چیزی که فکر می‌کنید شارژ گوشی‌تان است.

اگر گوشی شما شارژ ندارد، یک نفس عمیق بکشید و با خود تکرار کنید که «اگر دوست غیرمعمولی من با چند ساعت جواب ندادن، بلاکم کند همان بهتر که نباشد.» سپس به خود یادآوری کنید که تمام حیوانات بدون گوشی جفت خود را پیدا می‌کنند.

۲- بعد از خاموش کردن کولر، سعی نکنید پنکه را روشن کنید. اهل خانه به شما خواهند خندید.

۳- دقت کنید که ادیسون برق را اختراع کرده و ایشان ایرانی نبوده‌اند پس اگر مشکلی در زمینه برق هست به وی مربوط است نه به مسئولین.

لذا به منظور تسلط بر اعصاب و جلوگیری از مورد عنایت قرار دادن مسئولین و همچنین برای کاهش ضرر مالی خانواده در همان نیم ساعت اول قطع برق، بستنی‌های توی فریزر را بخورید.

۴- اگر در آسانسور و بین طبقات گیر کردید و فوبیای ترس از فضاهای بسته هم دارید و در گوشه سقف آسانسور هم یک موجود سیاه ناشناخته با چشمانی ترسناک و دست و پایی عنکبوت‌مانند دیدید که خود را برای حمله به شما آماده می‌کند، کاری از دست ما برنمی‌آید. وقتی ترس از فضای بسته دارید بیخود کردید رفتید در آسانسور.

۵- اگر می‌خواهید به مهمانی بروید و موهایتان آشفته است، اول کمی موها را با آب نمدار کنید. اگر آب هم قطع بود، به کف دست‌هایتان تف بزنید و بمالید به موهایتان. این‌کار را وقتی تنها هستید انجام دهید.

سپس در همان حالت نمدار به سفت‌ترین حالت ممکن موها را پشت سرتان جمع کنید. درست است که شبیه جادوگر زیبای خفته می‌شوید اما مرتب خواهید بود. برای از بین بردن چروک‌های لباس‌تان هم از اتوی ذغالی استفاده کنید. به راحتی می‌توانید این نوع اتو را در موزه‌ها پیدا خواهید کرد.

در پایان توجه داشته باشید که بسیاری از دانشمندان با مطالعه زیر نور شمع یا خوردن مقادیری دود چراغ توانستند به موفقیت دست یابند. پس شما هم می‌توانید.

پایان پیام

نویسنده: یاسمن سعادت

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 234136 ساعت خبر : 12:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=234136
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات