آلبوم با خودم می رقصم مانی رهنما را قانونی بشنوید

آلبوم با خودم می رقصم مانی رهنما را قانونی بشنوید

این آلبوم در سبک پاپ و شامل ده قطعه است.

آلبوم با خودم می رقصم

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب امیدوارم، سرگیجه، با خودم می‌رقصم، آخرین خورشید، دیوار، سال های دوری، بی تو، عصیان، آرامشم و دنبال من نگرد نام دارند.

علی اوجی، تهیه‌کننده اثر می‌گوید: «این کار متفاوت‌ترین آلبوم مانی رهنماست و اتفاق جدیدی در کارهای این خواننده محسوب می‌شود. بیشتر ملودی‌ها از خود مانی رهنماست.»

همه قطعات آکوستیک هستند و تنظیم قطعات بر عهده بهنام رهنما بوده است اندیشه فولادوند، مریم یوسفی و سجاد ایران‌نژاد ترانه‌سرایان آلبوم هستند. امیررضا صالحی، رضا تاجبخش و بابک صفرنژاد نیز نوازندگان آلبوم هستند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

مانی رهنما متولد تیر ماه ۱۳۵۰در یک خانواده ۵ نفره، در محله نارمک تهران است. او از دوران کودکی به صوت و آواز علاقمند بود و از ۱۴ سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود.

تشویق اقوام او باعث شد که آواز را جدی گرفته تا اینکه در مهر ماه سال ۱۳۷۱ به نزد استاد «بابک بیات» رفت و از همان‌جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد. در طی ۶ سال رابطه تنگاتنگ با استاد بیات، مطالبی بس ارزشمند را فرا گرفت و در این مقطع سبک صدای خود را نیز پیدا کرد که در سال ۱۳۷۶ و در فیلم «مرسدس» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» این سبک را اجرا نمود.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 236003 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=236003
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات