آلبوم دورها آوایی است را با صدای محمد معتمدی بشنوید

آلبوم دورها آوایی است را با صدای محمد معتمدی بشنوید

این مجموعه در ۷ قطعه و از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شده است.

آلبوم دورها آوایی است

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب شب‌های بی مهتاب، عاشقی، شاه صنم، حکایت همیشگی، آوای پریشانی، شمع سان و شوق دیدار نام دارند.

هنرمندان آلبوم دورها آوایی است:

  • اثری از: محمد معتمدی و مهدی تیموری
  • آهنگساز: مهدی تیموری
  • نوازندگان: مهران فلاحی، مهدی تیموری، سهیل سعادت، سهیل رزاقی، پوریا خورشیدی، بابک میرزایی، مهدی لطفی، مهدی نبوی، علیرضا دریایی، میرسعید حسینی پناه، مهدی محمودآبادی و مازیار شاهی
  • تنظیم‌کنندگان: مهدی لطفی و مهدی تیموری
  • خواننده: محمد معتمدی

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

محمد معتمدی متولد ۲ مهر ماه ۱۳۵۷ در شهر کاشان است. او فراگیری آواز و همچنین ساز نی را به صورت خود آموز از همان سنین نوجوانی آغاز کرده و از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آوازی «سید حسین طاهرزاده» نزد «حمیدرضا نوربخش» نمود.

او هم‌چنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آوازی اصفهان داشت به طور موازی به تمرین و الگوبرداری از آواز استادانی چون «تاج اصفهانی» و «ادیب خوانساری» پرداخت.

او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه «خورشید»، همنوازان «شیدا»، «ارکستر ملی ایران»، گروه «همنوازان حصار» و گروه «هم‎‌آوایان» اشاره کرد.

محمد معتمدی در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شد و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت نموده است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232735 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232735
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات