باران بزن به روی شیشه ها آلبومی از محمدرضا قربانی

باران بزن به روی شیشه ها آلبومی از محمدرضا قربانی

موسیقی که خواهید شنید ایرانی است و با ارکستر زهی به همراهی سازهای ایرانی نواخته شده است.

باران بزن به روی شیشه ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی ژانر آلبوم باران، بزن به روی شیشه‌ها ایرانی و سنتی است؛ ولی آهنگساز سعی کرده تا موسیقی‌اش مردمی‌تر باشد. این موضوع را با شنیدن اولین تصنیف به راحتی متوجه می‌شویم.

هنرمندان آلبوم باران بزن به روی شیشه‌ها:

  • اثری از: محمدرضا قربانی
  • آهنگساز: سیامک بهبهانی
  • نوازندگان: کسری عارفان، سیامک بهبهانی، بنیامین عارفان، امیرحسین مختاری، روح اله الله دادی، کوروش کشاورز، مسیح مردیها، آرش مشتاقی، سجاد منصوری، امیرمهدی مقدم و سیاوش روحانی
  • تنظیم‌کننده: سیامک بهبهانی
  • ترانه سرایان: حنانه آهنکار، حسام بهرامی، محمد حسین صفاریان و محمدرضا قربانی
  • خواننده: محمدرضا قربانی
  • میکس و مسترینگ: محمد موسوی

قطعات این آلبوم به ترتیب تب دیدار، باز آ، باران، به تو دل دادم، نوستالژی، تک نوازی پیانو، قصه عشق، با تو، عیدانه و تب دیدار (بی کلام) نام دارند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

محمدرضا قربانی آواز را نزد پدر که از شاگردان استاد تاج اصفهانی بود و مطالبی از استاد احمد مراتب، استاد شاه زمانی و استاد طباطبایی آموخت.

از شش سالگی تا هم اکنون در زمینه هنر شبیه خوانی فعالیت حرفه‌ای داشته و با بازی و خوانندگی در نقش سیاوش در نمایش موسیقی سوگ سیاوش و نقش شیخ صنعان در نمایش موسیقی شیخ صنعان در جشنواره‌های بین المللی شرکت کرده است.

وی مدتی به عنوان تک‌خوان در ارکستر خسروان نغمه پرداز (پیشکسوتان اصفهان) بوده است و هم اکنون با ارکستر هم‌نوازان رهاب و بهشت آئین مشغول فعالیت است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 235547 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=235547
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات