گزارش خرید پوتین و کمک به تشکل زیست محیطی سبزگامان گچساران

گزارش خرید پوتین و کمک به تشکل زیست محیطی سبزگامان گچساران

گلونی امسال هم همانند سال گذشته، با راه‌اندازی پویش «زاگرس در آتش» و فراخوان جمع‌آوری کمک‌های نقدی به حمایت از گروه‌های محیط زیستی و سمن‌های مردمی احیای زاگرس، برخاسته است.

کمک به خرید ۵۰ جفت پوتین برای تشکل زیست محیطی سبزگامان گچساران به مبلغ ۱۷ میلیون و پانصد هزارتومان.

این کفش‌‌ها در اختیار اعضای این گروه قرار گرفت تا  میان اعضا و برخی افراد محلی در روستاهای گناوه، نارک، دیل، مارین، آب ریگون و… توزیع شود.

خشکسالی و گرمای بی‌سابقه امسال احتمال آتش‌سوزی در مناطق جنگلی زاگرس را بیشتر کرده است و اگر همه ما در کنار هم فکری برای تامین امکانات لازم برای اطفای حریق یا توسعه گروه‌های حامی محیط زیست منطقه نکنیم، میراث زاگرس در زمانی بسیار کمتر از آن چه فکرش را بکنیم، از دست خواهد رفت.

داستان آتش و جنگل‌های ایران، داستان تکراری و پرسوز و گدازی است که می‌تواند با همدلی و کمک آنها که دلشان برای طبیعت این سرزمین می‌تپد، فرجامی بهتر از آنچه پیش‌بینی می‌شود، برای زیست بوم زاگرس، تدارک ببیند.

هر مبلغی که توسط همیاران زاگرس به حساب میراث کهن گلونی واریز شود در گزارش‌های پیاپی و ریز هزینه‌ها، به حامیان محیط زیست کشور ارائه خواهد شد.

امیدواریم با کمک تک‌تک شما بتوانیم با کمک به گروه‌های نوپای محیط زیستی قابل اعتماد، برای حمایت از زاگرس عزیز قدمی برداریم.

تهدید آتش‌سوزی در فصول گرم و خشک و در پی دروی محصولات که بسیاری از کشاورزان زمین‌هایشان را آتش می‌زنند، در بیشتر مناطق زاگرس می‌تواند حریق‌های بزرگ ایجاد کند.

نه فقط برای مهار آتش در زاگرس که برای آموزش اهالی بومی و کشاورزان محلی که قدمی بزرگ در پیشگیری از آتش‌سوزی است، باید کاری کرد.

گلونی می کوشد با کمک شما و همراهی و حمایت گروه‌ها و سمن‌ها و نهادهای مردمی و اجتماعی تا حد امکان از آتش‌سوزی در زاگرس پیشگیری کرده و در صورت نیاز ابزارهای لازم برای مهار آن را فراهم کند.

شما هم می‌توانید کمک خود را برای حمایت از زاگرس به حساب میراث کهن گلونی واریز کنید.

نگاه بلوط‌های زاگرس، سنجاب‌ها و سایر ساکنان حیات وحش و گیاهان زاگرس به دست‌ها و دل‌های مهربان شماست.

درگاه پرداخت مستقیم

پویش کمک به زاگرس ۱۴۰۰
پویش کمک به زاگرس ۱۴۰۰

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232134 ساعت خبر : 4:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232134
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات