تیم تولید زخم کاری با ساترا به تفاهم نرسید و قسمت هفتم پخش نمی‌شود

اطلاعیه فیلیمو در رابطه با عدم پخش قسمت هفتم زخم کاری

تیم تولید زخم کاری با ساترا به تفاهم نرسید و قسمت هفتم پخش نمی‌شود

قسمت هفتم سریال «زخم کاری» به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا و به احترام‌ مخاطبان این هفته پخش نمی‌شود.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی فیلیمو، بنا به روال گذشته مقرر بود فردا جمعه و از ساعت ۸ صبح، قسمت هفتم سریال «زخم کاری»، بر روی فیلیمو پخش گردد اما به دلیل عدم تفاهم و توافق تیم تولید با تیم نظارت ساترا و نقطه نظرات متفاوت طرفین در خصوص برخی موارد اصلاحی، به دلیل احترام به مخاطبان، متاسفانه قسمت هفتم پخش نمی‌شود.

فیلیمو به عنوان پلتفرم پخش امیدوار است با همراهی بیشتر طرفین و باز بودن درهای گفت‌وگو، تعامل و تفاهم هر چه زودتر امکان پخش این قسمت سریال فراهم شود تا حقوق کاربران محترم و عوامل تولید حفظ گردد.

سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان با اقتباس از رمانی به قلم محمود حسینی‌زاد در ۱۵ قسمت ساخته و آماده پخش است.

این نخستین سریال مهدویان در نمایش خانگی است که با توجه به فضای نوآر و داستان ملتهبی که دارد مخاطبان بسیاری را جلب کرده است.

«زخم کاری» با نگاهی به نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر نوشته شده و از این حیث اولین سریالی است که مبنای نگارش فیلمنامه آن اقتباس از دو اثر ادبی و نمایشی است.

حضور جواد عزتی در نقش اصلی سریال با واکنش‌های مثبت مخاطبان همراه شده و طرفداران بسیاری را جذب کرده است.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث بازیگران «زخم کاری» هستند.

انتقاد محمدحسین مهدویان از سانسور زخم کاری را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 235775 ساعت خبر : 11:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=235775
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات