دانلود آلبوم الست اثری از بهرام اسکویی زاده‌ و پژمان حدادی

دانلود آلبوم الست اثری از بهرام اسکویی زاده‌ و پژمان حدادی

این مجموعه برای سنتور و سازهای کوبه‌ای تقدیمی به پرویز مشکاتیان با همکاری موسسه فرهنگی هنری آوا خورشید منتشر شده است.

دانلود آلبوم الست

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی به نقل از مهر آلبوم «الست» به دو نوازی بهرام اسکویی زاده‌ (سنتور) و پژمان حدادی (سازهای کوبه‌ای) اختصاص دارد.

مجموع قطعات آلبوم الست در دو بخش نوا و بیات اصفهان است که بخش نخست با قطعه رویا زده ۱ در نوا آغاز می‌شود و با قطعات رویا زده ۲ در نیشابورک، رویا زده ۳ در نهفت، درآمد، کرشمه، مجلسی، خجسته، عشاق، قراچه، رهاب و فرود ادامه پیدا می‌کند و با قطعه رقص شب در بخش نوا به پایان می‌رسد.

بخش دوم این آلبوم با مقدمه و متن ۱ در بیات اصفهان آغاز می‌شود و با مقدمه و متن ۲ هفت ضربی، مقدمه و متن ۳ بیات راجع، درآمد، ضربی، ورود، اشاره به عشاق و جامه دران،چهارمضراب، اوج و فرود، بیات راجع و ضربی، فرود و جامه دران ادامه پیدا می‌کند و با قطعه رقص کردی به پایان می‌رسد.

بهرام اسکویی نوازنده سنتور آلبوم الست در یادداشتی در توضیح چگونگی انتشار این آلبوم چنین آورده است: «بی‌قرار بیدار می‌شوم، آرام به گوشه‌ای می‌نشینم، چیزی می‌آید انگار، یادی غریب از سالیانی دور… اما نه، حتما اشتباه می‌کنم.

حال سال‌هاست که با من نیست این یاد، بروم سازی بزنم، شعری بخوانم، شاید برود این… او بود اما، می‌دانم.

از بعد از این همه سال، کنار پنجره می‌روم تاریک است… چه غروب روشنی بود آن آخرین دیدار.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232018 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232018
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات