دانلود آلبوم تماشایی اثری از حسین حقیقی

دانلود آلبوم تماشایی اثری از حسین حقیقی

این مجموعه اولین آلبوم موسیقی «حسین حقیقی» است که در ۸ قطعه اجرا و تنظیم شده است.

دانلود آلبوم تماشایی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر شامل قطعات عاشقانه‌ای است که پیش از این به‌صورت نماهنگ و یا تک‌آهنگ منتشر شد و اکنون به درخواست مخاطبان جمع‌آوری و به صورت آلبوم در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

آهنگسازی قطعات این آلبوم عاشقانه را مهدی یغمایی، شجاعت شفایی، بابک مافی، سینا پارسیان و انوشیروان تقوی و بر اساس اشعار محمدمهدی سیار، حامد عسکری، سیدجواد پرئی، یاحا کاشانی و نفیسه سادات موسوی بر عهده داشته‌اند.

امید رهبران، هومن آزما، شجاعت شفاهی، حسین نظری، انوشیروان تقوی (تنظیم‌کنندگی)، محمد فلاحی، مرتضی جباری، شجاعت شفاهی و هومن آزما (میکس و مسترینگ)، میلاد حکیمی و محسن زنگنه (مدیر تولید)، احمد حمیدپور (طراح گرافیک) و طاها چوگان‌باز (تهیه‌کننده)، عوامل این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

قطعات این آلبوم به ترتیب ریحانه، خلوت خوب، حیفه تو نباشی، دورت بگردم، آویشن، تماشایی، خانوم خونه‌ام و قرنطینه نام دارند.

این آلبوم از سوی مرکز موسیقی «مأوا» از مجموعه‌های سازمان هنری رسانه‌ای اوج و موسسه «باریتون» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حسین حقیقی از جمله خوانندگانی است که طی سال‌های اخیر در خوانش و آهنگسازی چندین قطعه موضوعی در حوزه‌های اجتماعی و مقاومت تک آهنگ‌هایی را در همکاری با سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مجموعه‌های دیگر منتشر کرده که از آن جمله می‌توان به قطعات «ما ایستاده‌ایم»، «سلام به آینده»، «ریحانه»، «به نام کربلا»، «داغ حرم»، «حیفه تو نباشی»، «اینجا»، «بهار بارونی»، «قرنطینه» و «دیر کردی» اشاره کرد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 235394 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=235394
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات