نقش شاکی در مافیا و پراکندگی افسردگی در شهر

نقش شاکی در مافیا و پراکندگی افسردگی در شهر

به گزارش گلونی یکی از اتفاقات رایج در شهر، شکایت و شکایت کشی است. اما چون افراد نباید شناسایی شوند، طرفین ماجرا هم مشخص نمی‌شود و فقط می‌دانیم یک سری از بازیکنان نسبت به یک موضوعی شاکی هستند.

درست آنجایی که شهروندان متوجه می‌شوند شکایت کردن فایده‌ای ندارد و باید به فکر چاره بیفتند، مافیا با نقش شاکی جلو می‌آید تا از طریق جنگ روانی شهروندان را تحت تاثیر قرار بدهد.

شاکی، مافیایی است که هر سه شب یک بار بیدار شده و با هدف قرار دادن یکی از شهروندان او را به افسرده بازی تبدیل می‌کند.

در اصل او آن‌قدر از زمین و زمان شکایت می‌کند و بار منفی را به شهروندان القا می‌کند که شهروند منتخب به افسردگی دچار می‌شود و باید به دنبال پزشک شهر بگردد.

شاید جالب باشد که بدانید با همه این تفاسیر، شاکی بودن و شکایت داشتن در شهر طرفداران خاص خودش را دارد و همچنان می‌شود بازیکنی با شکایت داشتن توجه همگان را به خود جلب کند و موقعیتش را تغییر دهد.

نقش شاکی در مافیا

اگر در بازی مافیا نقش طراحی شده شاکی را دریافت کردید، تشکر کردن را فراموش کرده و واژه‌اش را از دایره لغات‌تان حذف کنید.

اگر بعد از بازی، جراح ادعا کرد شما را از تیر شهروندان نجات داده، همچنان در نقش خود فرو بروید و به جای تشکر، او را سرزنش کنید که اگر واقعاً جان شما برایش مهم بود، طوری بازی می‌کرد تا شهروندان به او شک کنند نه شما.

در انتخاب شهروندان هم کسانی را انتخاب کنید که راحت فریب می‌خورند و نمی‌دانند که شما از موضوعی ناراحت نیستید و فقط می‌خواهید حواس آنها را پرت کنید.

کافی است آنها شما را باور کنند و پای حرف‌هایتان بنشینند. آن وقت است که می‌توانید با راه انداختن جنگ روانی نتیجه بازی را از آنِ خود کنید.

پایان پیام

قسمت‌های دیگر را بخوانید

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 235112 ساعت خبر : 8:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=235112
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات