پرونده دستمزد بازیگران در سریالیست باز می‌شود

پرونده دستمزد بازیگران در سریالیست باز می‌شود

نخستین قسمت از فصل جدید برنامه «سریالیست» در گفتگو با کارگردان و بازیگر سریال «بچه مهندس» امشب پنجشنبه ۱۷ تیر روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش گلونی در اولین قسمت فصل جدید «سریالیست» پدرام کریمی میزبان احمد کاوری بازیگر و کارگردان «بچه مهندس» و مهشید جوادی بازیگر این سریال است و با آنها درباره آخرین فصل این مجموعه محبوب گپ می‌زند.

در بخش نوستالژی سیامک اطلسی بازیگر «پدرسالار» به برنامه می آید و از خاطرات این سریال قدیمی و خاطره انگیز سخن می‌گوید.

مجید واشقانی بازیگری است که برای اجرای بخش «پرونده هفته» به برنامه پیوسته و این هفته پرونده جنجال برانگیز دستمزد بازیگران را در «سریالیست» باز می‌کند.

گفتگو با شاهین شجره‌کهن منتقد درباره «بچه مهندس» و مصاحبه با سیروس عبدلی مدیر فیلمبرداری شناخته شده سینما و تلویزیون درباره حرفه تخصصی‌اش، از دیگر آیتم‌های این قسمت است.

سری جدید «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

گفتنی است فصل قبلی این برنامه در شب‌های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد و طی آن، بهترین سریال سال ۹۹ با استقبال و مشارکت بسیار خوب مخاطبان و دریافت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار رای و نظر از سوی مردم، معرفی شد.

به دلیل استقبال مخاطبان و سریال‌سازان تلویزیون، با تصمیم شبکه قرار بر این شد «سریالیست» به صورت هفتگی ادامه داشته باشد و این بار به تولیدات ۱۴۰۰ سیما در حوزه سریال بپردازد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 234605 ساعت خبر : 8:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=234605
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات