کابوس های یک پشت بام گرد اثر سبا عسگری منتشر شد

کابوس های یک پشت بام گرد اثر سبا عسگری منتشر شد

اثر داستانی «کابوس های یک پشت بام گرد» اثر سبا عسگری منتشر شد.

به گزارش گلونی این داستان بلند که در واقع به‌شکل یک مجموعه داستان دنباله‌دار است، در پنج فصل با ‌عنوان کابوس اول تا کابوس پنجم نوشته و منتشر شده است.

این کتاب در ۵۷ صفحه و شمارگان ۵۰۰ نسخه، با طرح جلدی از معصومه میرزایی، به بهای ۲۳۰۰۰ تومان را انتشارات آرادمان منتشر کرده است.

در پشت جلد کتاب، بخشی از متن آن، چنین آمده است:

«بعد از آنکه اولین پیراشکی عمرم را توی نُه سالگی گاز زدم، لبخند پیروزی روی لب‌های شکلاتی‌ام نمایان شد. لب‌های شکلاتی‌ام را لیس زدم و آرام آرام پیراشکی‌ام را خوردم. آنقدر آرام که زنگ کلاس خورد و من هنوز پیراشکی‌ام را تمام نکرده بودم.

آنقدر آرام که می‌توانستم ناظم مدرسه‌مان را ببینم که عجول و عصبی به سمت من و پیراشکی‌ام می‌آید و می‌خواهد توی حیاط خالی مدرسه مرا توبیخ کند؛ که چرا سر کلاسم نیستم. ته مانده‌ی پیراشکی‌ام را بلعیدم. دستانم بوی روغن و شکلات می‌داد.

بوی پشت بام؛ وقت‌هایی که نزدیک غروب بود. دوستش داشتم. هر بویی به غیر از بوی لباس‌های سفید و دست‌ها و بدنم. بوی ماندگی روغن و ترکیبش با شکلات، بهترین بوی نُه سالگی‌ام  شد.

فکر می‌کردم کاش عطری بسازند با روغن مانده و شکلات و من روزی آن را خواهم خرید و با هر پیسی که روی نبض گردن و مچ دستم می‌زنم، می‌خندم و دنیا را راحت نفس می‌کشم.

روی لباس‌های سفیدم یک پیس، یک لکه می‌افتد که هرگز پاک نمی‌شود و چقدر خوشحالم آن روز.

لکه‌ها عجیب مرا خوشحال می‌کنند…»

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232751 ساعت خبر : 3:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232751
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات