کارت هوشمند تغذیه کننده خاک برای گیاهان آپارتمانی و گل های زینتی

کارت هوشمند تغذیه کننده خاک برای گیاهان آپارتمانی و گل‌های زینتی

به گزارش گلونی واحد فناوری آریسا سبز سایا با برند تجاری گلپک از واحدهای فناوری مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است.

گلپک با بهره گیری از تیم علمی و متخصصین کشاورزی، بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک و شیمی مخترع و تنها تولید کننده کارت‌های هوشمند تغذیه کننده خاک برای گیاهان آپارتمانی و گل‌های زینتی با استفاده از فناوری BIO-BASED است.

از جمله مزیت‌های استفاده از کارت های هوشمند تغذیه کننده خاک:

  • ⁦⁩استفاده آسان
    ⁦⁩
  • کاملا سالم و فاقد مواد حساسیت‌زای کودهای شیمیایی
    ⁦⁩
  • تجزیه سریع در خاک و جذب عناصر توسط ریشه‌ها، احیا و تقویت گیاهان با سرعت و کارایی بالا
    ⁦⁩
  • محرک ریشه زایی، برگ دهی، رشد ساقه و گلدهی
    ⁦⁩
  • قیمت مناسب
    ⁦⁩
  • بسته بندی شیک
    ⁦⁩
  • حجم کم
    ⁦⁩
  • هدیه‌ای خلاقانه
    ⁦⁩
  • کارایی بالا و قابل استفاده
    ⁦⁩
  • محصول جدید و دوست‌دار محیط زیست
    ⁦⁩
  • قابلیت استفاده برای همه گیاهان آپارتمانی و گل‌های زینتی

Golpacks.ir

آدرس: بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پارک علم و فناوری شیخ بهایی، واحد ۲۵۷، واحد فناوری آریسا سبز سایا (گلپک سبز)

۰۳۱۳۳۹۳۲۱۰۱

۰۹۳۹۷۴۰۷۰۴۴

کارت‌های هوشمند تغذیه کننده خاک گیاهان آپارتمانی و گل‌های زینتی، تغذیه کننده رشد رویشی، تغذیه کننده رشد زایشی و حفظ کننده شاخه‌های گل بریده شده نوعی کارت تغذیه کننده است که با استفاده از مواد گیاهی و ضایعات محصولات کشاورزی تولید می‌شود.

کارت تغذیه کننده از جنس حداقل مواد آلی مورد نیاز رشد گیاه و با تجزیه پذیری بالا که پس از دفن شدن تبدیل به کود بیولوژیکی برای رشد گیاه می‌شود.

این کارت تغذیه کننده پس از مدفون شدن محیط غنی از مواد آلی را در اطراف ریشه فراهم نموده و باعث رشد سریع آن می‌شود. بنابراین گام ابتکاری آن فرمولاسیون کارت تغذیه کننده و روش ساخت است.

جنس کارت های هوشمند تغذیه کننده خاک گیاهان آپارتمانی و گل‌های زینتی، تغذیه کننده رشد رویشی، تغذیه کننده رشد زایشی از مواد گیاهی میباشد که فرموله شده اند.

گلپک سبز
گلپک سبز

گیاهان هم مثل انسان‌ها برای ادامه حیات به تغذیه نیاز دارند . برای کامل کردن چرخه خود به هفده عنصر نیاز دارند که این عناصر را بر حسب غلظت نسبی که در بافت‌های گیاهی پیدا می‌شوند به دو دسته کلی ماکرو (کلان) و میکرو (ریز مغذی) تقسیم بندی می‌کنند.

گیاه عناصر مورد نیازش را به وسیله ریشه‌ها یا برگ‌ها به شکل‌های مختلفی جذب می‌کند، اما تا حد خاصی این کار انجام می‌شود چون این میزان حد بحرانی دارند و اگر بیشتر از آن جذب گیاه شوند باعث مسمومیت گیاه خواهد شد. به همین صورت اگر هم غلظت آنها کمتر از حد بحرانی باشد گیاه ضعیف شده و علائم کمبود در آن اتفاق می‌افتد.

همانطور که ذکر شد گیاهان عضو منحصر به فرد در فضای داخلی آپارتمان‌ها و دفاتر اداری هستند که برای رشدشان نیاز به تغذیه دارند، اکثر مردم راهی که برای تقویت و زنده ماندن گیاهان خود انتخاب می‌کنند که مهمرین آن استفاده از انواع کودهاست که اگرچه برای آن هزینه کمی پرداخت می‌کنند ولی استفاده از آنها مشکلات زیادی هم دارد.

کودها انواع مختلف شیمیایی و حیوانی دارند و استفاده از آنها ممکن است کمی دردسر ساز باشد برای مثال کود حیوانی بوی بدی داشته و مصرف آن در آپارتمان یا فضای اداری آزار دهنده است.

همچنین استفاده از کودهای شیمیایی علاوه بر ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی ممکن است باعث ایجاد حساسیت تنفسی یا پوستی در محیط برای انسان شود.

کارت‌های تغذیه کننده خاک گیاهان آپارتمانی و گل‌های زینتی، تغذیه کننده رشد رویشی، تغذیه کننده رشد زایشی و حفظ کننده شاخه‌های گل بریده شده دارای این عناصر مغذی هستند که به تغذیه و شادابی گیاه کمک و قلب گیاه را زنده نگه می‌دارند.

استفاده از آنها مشکلات و دردسرهای استفاده از کود شیمیایی و حیوانی را ندارد و به دلیل استفاده راحت آنها تمام اعضای خانواده حتی کودکان نیز می‌توانند آنها را به خاک گیاه اضافه کنند.

کاربرد کارت‌های تغذیه کننده خاک گیاهان آپارتمانی و گل‌های زینتی، تغذیه کننده رشد رویشی، تغذیه کننده رشد زایشی و حفظ کننده شاخه‌های گل بریده شده بسیار راحت است.

به این صورت که هر دو هفته الی یک ماه، یک عدد کارت با ابعاد ۵ سانتی متر مربع در عمق یک سانتی متری خاک قرار داده می‌شود یا اینکه بر روی خاک قرار داده شده و بر روی آن تا ارتفاع یک سانتی متر خاک پوشانیده می‌شود.

در هر بسته هفت عدد کارت قرار دارد و این بسته‌ها نیز خود در یک بسته بندی چهارده تایی قرار می‌گیرند.

این کارت‌ها پس از آبیاری به سرعت تجزیه شده و عناصر موجود در کارت محیط خاک را تغذیه می‌کند تا ریشه گیاه آن را جذب نماید.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 234139 ساعت خبر : 3:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=234139
اشتراک در نظرات
اطلاع از
3 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام . من در منچستر . بریتانیا هستم و میخوام توزیع کننده محصول شما( کارت های هوشمند تغذیه کننده خاک گیاهان آپارتمانی ) باشم . لطفاً راهنمایی کنید . ممنون از توجه شما .سروش وحیدی

سلام از کجا میشه خرید کرد

خیلی عالی و جذاب بود برام این محصول
براتون آرزوی موفقیت میکنم :)))))