کاظم هژیرآزاد و بازی متفاوت در سریال زخم کاری

کاظم هژیرآزاد و بازی متفاوت در سریال زخم کاری

به گزارش گلونی بعد از پخش چهارمین قسمت از سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، علاوه بر فیلمنامه و داستان متفاوت، بازی بازیگران یکی از نکات قابل توجه به شمار می‌رود.

جواد عزتی به عنوان نقش اصلی، بازی تازه و متفاوتی ارائه داده و ابعاد آن در بسیاری از رسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. بازیگران دیگر مثل رعنا آزادی‌ور، سعید چنگیزیان، هانیه توسلی و… نیز در ارائه نقش خود موفق بوده‌اند.

اما نکته مهم و ارزشمند این سریال همکاری با بازیگران پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینماست.

بازیگرانی نظیر سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد و منوچهر علیپور که در کنار بازیگران جوان‌تر بازی حرفه‌ای خود را به نمایش می‌گذارند.

کاظم هژیرآزاد که در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی به یادماندنی ایفای نقش کرده بود، حالا در سریال زخم کاری نوعی دیگر از بازی خود را ارائه می‌دهد که بازی سایر بازیگران را تحت تاثیر قرار داده و جذابیت این سریال را افزایش می‌دهد.

کاظم هژیرآزاد متولد ۱۳۲۹، بازیگر تئاتر و سینماست. تابستان سال ۱۳۴۸ برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی آناهیتا رفت و شیوه استانیسلافسکی را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش دید.

در چندین اثر با گروه آناهیتا همکاری کرد. هژیرآزاد در زمینه نوشتن نیز فعالیت دارد.

او در زمینه نوشتن یک تک پرده‌ای بنام سوسنگرد مربوط به جنگ تحمیلی و نیز یک تک پرده‌ای در مورد پشت صحنه تئاتر و همچنین یک مجموعه داستان به نام کیف چاپ کرده است.

فیلم‌های یوسف هور، زندگی خصوصی، به نام پدر، تکیه بر باد و سریال‌های مختارنامه، یلدا، پناه آخر، آچمز، معمای شاه از شناخته شده‌ترین آثار او در زمینه بازیگری هستند.

آخرین حضور کاظم هژیرآزاد در دنیای تصویر به سریال «ایلدا» به کارگردانی «راما قویدل» برمی‌گردد که از شبکه یک سیما پخش می‌شد.

حال با حضور در سریال زخم کاری و نقش آفرینی حرفه‌ای نشان می‌دهد که عوامل این سریال انتخاب درستی داشته‌اند و حضور بازیگران پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما در جای خود امری مهم و ضروری است.

سریال زخم کاری را از فیلیمو تماشا کنید

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232607 ساعت خبر : 7:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232607
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات