کپی‌ رایتینگ چیست؟

کپی‌ رایتینگ چیست؟

کپی‌رایتینگ یکی از اساسی‌ترین عناصر هر نوع بازاریابی برای یک برند و همانند یک فراخوانی برای اقدام Call-To-Action(CTA) اما در مقیاسی بزرگ‌تر است.

کپی‌ رایتینگ چیست؟

به گزارش گلونی عاطفه رمضان‌پور نوشت: به طور کلی کپی رایتینگ هنر و دانش تولید محتوا تجاری برای اقناع مخاطب و دعوت به اقدام در کسب و کارهای مختلف است.

کپی رایتینگ فرایندی است که با افزایش آگاهی و ایجاد تصویر ذهنی منطبق با نیازهای کمپانی خود مخاطب را مشتاق به عمل می‌کند که با اهداف مختلف از جمله برندسازی، فروش کالا و کلیک بر روی یک سایت و… انجام می‌شود.

کپی رایتر کیست و چه می‌کند؟

 کپی رایتر فردی است که با مهارت نویسندگی و علم دانش روز درباره فروش و بازاریابی است که اقدام به نوشتن متن تبلیغاتی و ترغیب کننده می‌کند.

این متن می‌تواند خرید یک محصول، تماس برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول و یا ایجاد فکری تازه برای مخاطب باشد.

نکات مهم در نوشتن متن تبلیغاتی عنوان‌نویسی ساده‌نویسی، اختصاصی‌نویسی، اختصار‌نویسی، پرهیز از متن تکراری ،شناخت مشتری و جامعه هدف و خلاقیت و دقت و…است.

کپی رایتر با توجه به ویژگی‌های محصول یا خدمات و مطالعه درباره آن ،نیاز مخاطب، محصولات مشابه جهانی و …به خلق متن تبلیغاتی خود می‌پردازد.

سه بخش از اصلی حوزه کاری کپی رایتر مخاطب‌شناسی، مهارت نویسندگی و دانش بروز وکسب اطلاعات و آگاهی از موضوع است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 234931 ساعت خبر : 1:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=234931
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات