گلونی

دانلود آلبوم صدای پا با صدای مهران نریمان

دانلود آلبوم صدای پا با صدای مهران نریمان

دانلود آلبوم صدای پا با صدای مهران نریمان

دانلود آلبوم صدای پا با صدای مهران نریمان

این مجموعه اولین اثر این هنرمند است که در سال 1396 منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

دانلود آلبوم صدای پا

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی مهران نریمان را می‌توان یک خواننده پاپ دانست.

فضای کلی آلبوم بسیار آشنا است و با استفاده از ترانه‌های ساده سعی شده با مخاطب ارتباط راحتی داشته باشد. آهنگساز کار «بابک رادمنش» بوده است. برای کسانی که اطلاع نداشته باشند می‌تواند جالب باشد که رادمنش پدر «سامی یوسف» چهره جهانی موسیقی مذهبی‌اسلامی است.

«ایران وطن ماست» آخرین آهنگ آلبوم فضای سنتی و شرقی دارد. مقام «راستِ» عربی، ترکی یا گوشه رهاب در موسیقی ایرانی که در موسیقی‌های به اصطلاح کوچه‌بازاری مورد استفاده قرار می‌گرفته برای این آهنگ انتخاب شده است.

قطعات این آلبوم به ترتیب بی‌تاب، صدای پا، خیلی خسته، چه بخوای چه نخوای، بیشتر از خودم، من با تو، رد پا، شکر لحظه‌ها و ایران وطن ماست نام دارند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

بابک رادمنش در شهر تبریز به دنیا آمده و اصالتش آذربایجانی است. او رشته موسیقی را در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران فراگرفته است.

وی بیش از سی سال است که در زمینه آهنگسازی، ترانه سرایی، شعر، تدریس موسیقی و خوانندگی فعالیت دارد. این هنرمند متخصص و مدرس سازهای تار، سه تار ، سنتور، عود، کمانچه، تنبک، نی، ویولن و پیانو است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل