گلونی

فهرست ۲۳ هزار نفری خبرنگاران برای تزریق واکسن کرونا منتشر شد

فهرست ۲۳ هزار نفری خبرنگاران برای تزریق واکسن کرونا منتشر شد

فهرست ۲۳ هزار نفری خبرنگاران برای تزریق واکسن کرونا منتشر شد

فهرست ۲۳ هزار نفری خبرنگاران برای تزریق واکسن کرونا منتشر شد

این فهرست جهت شفافیت منتشر شده است

خبرنگاران در اولویت سوم مشاغل پرخطر برای تزریق واکسن کرونا قرار دارند

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فهرست ۲۳ هزار و ۱۲۰ نفری خبرنگاران و اصحاب رسانه که مطابق با سند ملی واکسیناسیون مشمول دریافت واکسن کرونا شده بودند، را به‌ منظور شفاف‌سازی منتشر کرد.

به‌ گزارش گلونی به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، فهرست اسامی ارسالی به وزارت بهداشت شامل خبرنگاران و اصحاب رسانه، اعضای خانه‌های مطبوعات سراسر کشور و اعضای روزنامه‌نگار عضو صندوق اعتبار هنر در اینجا قابل مشاهده است.

گفتنی است، این معاونت در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۰ طی اطلاعیه‌ای از مدیران مسئول رسانه‌های مکتوب فعال و مجازی دارای رتبه‌بندی خواست لیست اسامی و مشخصات خبرنگاران خود را برای اعلام به وزارت بهداشت تا ۱۵ تیرماه در پنل اختصاصی خود در سامانه جامع رسانه‌ها ثبت کنند.

معاونت مطبوعاتی در ادامه و در پی تقاضای تعدادی از مدیران مسئول پایگاه‌های خبری فاقد رتبه‌بندی ضمن تمدید مهلت ثبت‌نام تا پایان روز جمعه ۲۵ تیرماه امکان رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری فاقد امتیاز را به منظور تخصیص واکسن فراهم کرد و به مدیران این گروه از رسانه‌ها فرصت داد تا نسبت به تکمیل و ارسال فرم خوداظهاری برای رتبه‌بندی اقدام کنند.

این فهرست ۲۳ هزار نفری علاوه بر خبرنگاران و اصحاب رسانه، اعضای خانه‌های مطبوعات سراسر کشور و اعضای صندوق اعتبار هنر را شامل می‌شود.

فهرست ارسالی اسامی خبرنگاران برای واکسیناسیون به تفکیک نام رسانه و نام خبرنگار از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است:

فهرست ارسالی خبرنگاران برای واکسیناسیون بر اساس نام رسانه

فهرست ارسالی خبرنگاران برای واکسیناسیون بر اساس نام خبرنگار

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل