گلونی

نقش جراح در مافیا و بازی با این نقش مافیایی

نقش جراح در مافیا و بازی با این نقش مافیایی

نقش جراح در مافیا و بازی با این نقش مافیایی

نقش جراح در مافیا و بازی با این نقش مافیایی

با طرح محدودیت اینترنت مخالفت کنید؛ یک میلیون و ۲۰۰ هزار امضاکننده منتظر شما هستند

به گزارش گلونی جراح در بازی مافیا و یا در سناریوهای دیگر با نام دکتر لکتر، یکی از اعضای گروه مافیاست.

او همانند پزشک برای شهروندان در گروه مافیا عمل می‌کند و می‌تواند یکی از اعضای مافیا را نجات دهد. تفاوت او با پزشک این است که نجات او، فرد مورد نظر را از همه تیرهای شهر نجات می‌دهد.

همچنین در بعضی از سناریوها جراح یا دکتر لکتر می‌تواند، شهروندان را هم نجات دهد و خودش را نیز در طول بازی فقط یک‌بار می‌تواند نجات بدهد.

نقش جراح در مافیا

در بازی مافیا نقشی به اسم شهردار وجود دارد که شهروند است و در شب اول پزشک و جراح را می‌شناسد اما نمی‌داند کدام نقش مربوط به کدام بازیکن است.

جراح در بازی مافیا می‌تواند کمی خود را به شهر و نظر شهروندان نزدیک کند و از تیم مافیا دور شود تا شهردار به او شک نکند و از قابلیت خود به نفع او استفاده کند.

از آنجایی که جراح می‎تواند شهروندان را هم نجات دهد می‌تواند یکی از شهروندانی که به نفع مافیا بازی می‌کند را در بازی نگه دارد و گروه مافیا یکی دیگر از شهروندان ساکت را مورد هدف قرار دهند.

او می‌تواند با احتیاط بدون آن که زمینه اخراج خود را فراهم کند، نقش دزدی کند و خود را پزشک جا بزند و از آنجایی که از تیر مافیا در امان است می‌تواند این جملات را بیان کند.

هر چند که ممکن است شهروندان به این جسارت او مشکوک شوند، اما گروه مافیا با دعوای زرگری و یا ایجاد گره‌ای دیگر در بازی می‌توانند حواس شهر را از این موضوع پرت کنند.

طنز: جراح در مافیا مامور است و معذور

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل