گلونی

نخستین همایش پیوندهای ایران و افغانستان برگزار می‎‌شود

نخستین همایش پیوندهای ایران و افغانستان برگزار می‎شود

نخستین همایش پیوندهای ایران و افغانستان برگزار می‎شود

نخستین همایش پیوندهای ایران و افغانستان برگزار می‎‌شود

به گزارش گلونی این همایش به مناسبت یکصدمین سالگرد پیمان دوستی بین دو کشور برگزار می‌شود.

نخستین همایش «پیوندهای ایران و افغانستان با محوریت نقش رسانه‌ها در پیوندهای اجتماعی» به مناسبت یکصدمین سالگرد پیمان دوستی ایران و افغانستان روز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نخستین همایش «پیوندهای ایران و افغانستان: نقش رسانه‌ها در پیوندهای اجتماعی» روز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ۳ پنل در فضای مجازی از ساعت ۹ صبح تا ۱۹عصر برگزار می‌شود.

این پنل‌ها شامل افتتاحیه و بازنمایی رسانه‌ای روابط دو همسایه، پیوند شبکه‌ای مخاطبان دو سوی مرز، تجربه‌ی زیسته‌ی اصحاب رسانه‌های ایران و افغانستان در دوران بحران است. اساتید دانشگاه، نویسندگان، فعالان فرهنگی و اجتماعی ایران و افغانستان از جمله سخنرانان این پنل‌ها هستند.

همایش «پیوندهای ایران‌ و افغانستان: نقش رسانه‌ها در پیوندهای اجتماعی» به همت پژوهشکده‌ فرهنگ و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری دانشکده ژورنالیسم هرات برگزار می‌شود.

برای شرکت در این جلسه از این لینک وارد شوید.

برنامه همایش

گفتنی است روابط افغانستان و ایران بر مبنای مشترکات بسیاری که در تاریخ، فرهنگ و دین داشته‌ است استوار بوده‌ است.

دو کشور همسايه ايران و افغانستان دارای زمينه های مشترک فراوانی هستند و ماهيت روابط دوجانبه آن ها در هر دوره متأثر از اين عوامل بوده است.

همچنین این زمینه‌های مشترک سبب شده است تا ملزومات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به سویی متمرکز شود که این دو کشور بتوانند همگرایی بیشتری با یکدیگر داشته و از طریق رسانه روابط خود را تقویت کنند.

با حضور در این نشست به آگاهی خود درباره افغانستان اضافه کنیم.

ایران و افغانستان دو کشور در هم تنیده هستند که هرگز از هم دور نخواهند شد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل