آلبوم خط پا را با صدای رضا آریایی بشنوید

آلبوم خط پا را با صدای رضا آریایی بشنوید

این مجموعه به سبک پاپ با آهنگسازی و صدای «رضا آریایی» است.

آلبوم خط پا

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی رضا آریایی درباره این اثر موسیقیایی می‌گوید: «خط پا ( لِی لِی به زبان خراسانی) فریادی است عاشقانه از گریزهای معشوق در منزل‌های مختلف عشق که می‌خواهد متعهدانه و پاک از تجلی به متجلی صعود کند و چه سقوط‌هایی در راه بود و نمی‌دانست دل…»

هنرمندان آلبوم خط پا:

  • اثری از: رضا‌ آریایی
  • آهنگسازان: رضا‎ آریایی و محمدرضا چراغعلی
  • نوازندگان: علی جعفری پویان، اتابک سهیلی، رضا آریایی، محمدرضا چراغعلی، مسعود همایونی، فیروز ویسانلو، حسن فراهانی، ناصر رحیمی، هومن نامداری، حسین میرزایی، شروین مهاجر، کریم قربانی، مسعود نوروزی و پیام طونی
  • تنظیم‌کنندگان: محمدرضا چراغعلی، نیکان ابراهیمی، حسین سالاری مقدم و اتابک سهیلی
  • ترانه سرایان: سامیه سلیمی، فریماه حسینی، رضا آریایی، بنیامین سربندی، اهورا ایمان، فاضل نظری، محمدعلی بهمنی و محمد ابراهیم لگزیان
  • خواننده: رضا آریایی

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

رضا آریایی از خوانندگان و آهنگسازان جوان و آینده دار موسیقی کشور است که در سال ۱۳۷۰ در شهر نیشابور به دنیا آمد. وی از سن پنج سالگی موسیقی را شروع کرده و در ابتدا به یادگیری ساز پیانو پرداخته است.

او از همان دوران کودکی با ردیف‌های آوازی کریمی شروع به یادگیری ردیف دستگاهی موسیقی ایرانی کرده و پرویز مشکاتیان در دوره نوجوانی آریایی بیشترین تاثیر را روی افکار و اندیشه‌های هنری وی داشته است.

او همچنین مدتی در کلاس‌های آواز سنتی ایرج (حسین خواجه امیری) شرکت کرده و این زمینه‌ای شد تا مکاتب و فرم‌های دیگری از موسیقی سنتی را تجربه و تجزیه و تحلیل کند.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 239374 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=239374
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات