آلبوم نگار نازگر را با صدای شهاب الدین روحانی بشنوید

آلبوم نگار نازگر را با صدای شهاب الدین روحانی بشنوید

آلبوم «نگار نازگر» شامل تصانیف و آوازهایی با آهنگسازی و تنظیم «آزاد میرزا پور» و خوانندگی «سید شهاب الدین روحانی» است.

آلبوم نگار نازگر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آزاد میرزاپور درباره این آلبوم می‌گوید: «اخیراً اقدام به تاسیس موسسه موسیقی با هدف تولید و نشر آثار موسیقایی ایرانی با رویکرد آموزشی معطوف به سه ژانر سنتی، محلی و تلفیقی کرده‌ایم.

در همین راستا «نگار نازگر» به عنوان اولین اثر موسسه به موسیقی سنتی اختصاص دارد.»

این آلبوم از پنج تصنیف به نام‌های «گفتگو»، «ثنا»، «صبوری»، «دلشده» و «خاک درگه» و دو ساز و آواز و یک قطعه بی‌کلام تشکیل شده است.

«سینا جهان آبادی»، «پاشا هنجنی»، «داوود ورزیده»، «سورنا صفاتی»، «مریم خدا بخش»، «مهرداد میرزا پور»، «حسین رضایی نیا»، «پدرام بلورچی»، «پژهام اخواص» و «آزاد میرزاپور» هنرمندانی هستند که در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

شعرهای این قطعات از شاعران بزرگی چون «مولانا»، «حافظ» و «خواجوی کرمانی» هستند.

همچنین میکس و مسترینگ کار را «حامی حقیقی» انجام داده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

آزاد میرزاپور متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۵۸ و نوازنده تار است. فراگیری موسیقی را با سنتور از سن پنج سالگی شروع کرد و در فاصله چند سال، با گروه پدرش فعالیت‌های جدی در زمینه اجراهای صحنه‌ای را آغاز نمود.

در سال ۶۸ پس از پنج سال نوازندگی سنتور، به هنرستان موسیقی رفت و با تاثیر از نوازندگی اساتیدی همچون محمدرضا لطفی و حسین علیزاده، تار را به عنوان ساز تخصصی و در کنار آن، سه تار و عود را فرا گرفت.

آزاد پس از فارغ‌التحصیلی از هنرستان وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با آن در ضبط آلبوم‌ها و اجراهای گروه‌های مختلف در ایران و خارج از کشور همکاری نمود.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 240995 ساعت خبر : 10:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=240995
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات