آلبوم هفت دریا از سپهر لاجوردی را از گلونی دانلود کنید

آلبوم هفت دریا از سپهر لاجوردی را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه اولین اثر مستقل از «سپهر لاجوردی» است که تکنوازی تار تمامی قطعات آن را تشکیل داده است.

آلبوم هفت دریا

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی لاجوردی در این آلبوم دستگاه راست‌پنجگاه را برای نواختن و بداهه‌نوازی انتخاب کرده است. در ابتدا در‌آمد راست‌پنجگاه و گوشه‌های آغازین دستگاه را می‌شنویم.

پس از اجرای یک ضربی نسبتا سنگین وارد فضای نوروز‌ها یا مایه‌های همایون و اصفهان می‌شویم. پنج ضربی بداهه در اصفهان که اشاره‌هایی به شور نیز دارد فضا را برای رفتن به شور آماده می‌کند.

در ادامه در بخش شور یک چهارمضراب چابک می‌شنویم و در نهایت مطابق بیشتر اجراهای موسیقی دستگاهی به مایه اصلی بازگشت داریم. لاجوردی قطعه‌ای دوضربی را در خاتمه اجرا می‌کند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سپهر لاجوردی متولد ۱۳۶۳ است و از سال ۱۳۷۶ فراگیری موسیقی را نزد آقای مرتضی خاوری شروع کرد سپس نزد آقای امیرحسین رضا و دوره عالی را نزد هوشنگ ظریف به اتمام رساند.

وی تئوری موسیقی را نزد پرویز منصوری گذراند و هارمونی را نزد فرید عمران. همچنین نوازندگی در ارکستر حسین دهلوی، ارکستر نوی تهران به رهبری علیرضا مشایخی، گروه محسن نفر، گروه خورشید و ارکستر ملل فعالیت داشته است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 237407 ساعت خبر : 9:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=237407
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات